HELPPPPPPPPPPPPPPPPP

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden, mede moeders...

sorry ik lees veel mee maar schrijf weinig...  sorry...

ik heb een mega probleem!
mijn vriend en ik hebben binnen kort een bruiloft maar deze valt precies in de nijmegse (geen idee hoe je dat schrijft!) Nu komt ie....
normaal wil mijn nichtje altijd oppassen (24jr) maar nu dus niet.. wil feesten.. begrijpelijk! de bruiloft is in friesland.. wij wonen in nijmegen,.. mijn moeder is 75jr dus niet echt iemand om je kind mee op te zadelen.. schoonmama woont ver weg..kan het ook niet aan...  op de bruiloft liever geen kids.. wat nu?vriend wil wel graag blijven slapen daar... maar wat doen we met ukkie? naar schoonzus die hij  bijna nooit ziet? en in een vreemd huis?  bij het idee krijg ik   nu al buikpijn, koppijn diaree, misselijk.. hotel in friesland heeft geen oppas service..  (ook al gebeld...)  
HELPPPPPPPP  het duurt nog tot 20juli maar ik word er nu al ziek van bij het idee...

hebben jullie geen ideeen?

liefs Annemieke    

Pff...wat lastig! Daar zou ik inderdaad ook helemaal zenuwachtig van worden!!
Hebben jullie geen buren of vrienden waar jullie veel komen waar hij naar toe kan gaan?
Anders weet ik het eigenlijk ook niet...
Om zoiets kun je je echt helemaal gek maken he, maar je zult zien, uiteindelijk vind je wel een oplossing! Komt goed!

Heeel veel succes met het vinden van iemand en alvast (beetje vroeg maar goed) veel plezier op de bruiloft!

hoi,

Ik weet niet of je hier op zit te wachten, maar Fleks kinderopvangorganisatie is een kinderdagverblijf dat ook weekend en nachten doet. (Normaal voor werkende ouders) De locatie in Arnhem is nog te klein en doet geen nachten maar misschien is er een locatie op de route naar friesland die dat wel doet. Voor incidenteel is het wel duur, maar misschien een idee?

www.fleks-kinderopvangorg.nl
groeten Elke

Ja, da's idd lastig..
Ik persoonlijk zou er niet zo'n probleem van maken hoor. Ik nam mijn kinderen gewoon mee en als dat niet is gewenst, nou dan gaan we gewoon niet.
Ik zou nooit mijn kind zomaar bij een vreemde laten, niet voor die reden in ieder geval.
Ik hoop voor je dat je toch nog een oplossing vindt.
Sil

hoi meiden,

lief jullie reacties.. ik heb idd ff gekeken naar dat kinder opvang ding.. maar dat zijn idd vreemden dus dat wil ik gewoon niet..
heb het mijn mams verteld.. die zei hij komt hier. PUNT nu wil ik het waarschijnlijk zo gaan doen.. hele dag naar kdv tot 6u dan wordt ie opgehaald door mijn moeder met mijn nicht (zelf 2 kids) dan gaat ie naar app van mijn mams dan gaat ie na fles om 7u naar bed en de volgende ochtend ben ik er gewoon weer... wij blijven niet slapen! PUNT (dit heb ik tegen mijn vriend gezegd, haha)
in geval van nood gaat ie naar mijn nicht.. maar mams is dan niet happy.. en anders ga ik gewoon niet.. jammer voor mijn vriend.. kan ie wel lekker blijven slapen

dus idd ik hoef me nergens druk over te maken... alles lost zich zelf op (nou bijna..)

liefs Annemieke

Fijn dat je een oplossing hebt gevonden.
Veel plezier.
Sil

Terug
Bovenaan