HELPT DAT NOU ECHT????

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ik zit nu in mijn vruchtbare week (volgens babybrabbel). We zijn dus volop aan de klus! Nou lees ik telkens dat het zou helpen om na "de daad" als vrouw met je billen omhoog te gaan liggen voor een tijdje. Het zaad zou zo sneller zijn weg vinden.
Nou heb ik dat braaf gedaan, maar helpt het nou echt? Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik voelde me gisteravond enigszins dom, namelijk.
Maar goed, als het helpt, prima!
Ik hoop dat iemand me wat duidelijkheid kan geven.

Thanks's!

Juffie74

Hoi Juffie!
Ik heb het ook gedaan en na 3 klus-rondes was het die keer wel raak!
Je voelt je wel een beetje liggen, maar ik kan me er wel iets bij voorstellen. Anders lopen al die miljoenen "kindertjes" er zo weer uit!

Dus meid, gewoon doen!!!
Gr.mm

Hoi hoi,

Nou ik vond het ook altijd grote onzin. Maar toen het half jaar was verstreken en nog steeds niet zwanger was werd in ongeduldig. Ik dacht wat kan mij het schelen als ik maar zwanger word. Dus ik heb  braaf deze maand voor het eerst een kussen onder mn kont gaan leggen  en wat blijkt IK BEN ZWANGER!!! Geen idee of het echt werkt maar wat heb je te verliezen? Ik hoop dat je er wat aan hebt!

Succes en ik duim voor je! Liefs mama in spe isa.

Hoi,

Ik heb het de laatste keren ook gedaan! Bovendien heb ik alleen voor het slapen geklust en ben ik daarna de hele nacht blijven liggen. En tijdens mijn vruchtbare dagen elke dag geklust.  (tja wilde echt graag zwanger worden en dacht ik gooi alles er maar tegen aan ).

Die (3e) ronde was het ook gelijk raak. Helaas is het na 10 weken een miskraam geworden, maar ik weet zeker dat zodra mijn cyclus weer netjes op gang is gekomen en weer precies hetzelfde zal gaan doen.

Suc-6 met zwanger worden,
liefs Nanda

Terug
Bovenaan