Helpt seks de bevalling op te wekken?

<p>Hi dames, ik ben nu 39+2 weken zwanger en ik kan gewoon niet meer wachten hihi.. ons kleine meid bepaalt natuurlijk zelf wanneer ze komt ze ligt al helemaal ingedaald en vast maar nu hoorde ik dus dat seks misschien de weeen op kon wekken. (Door het zaad van de man) iemand hier ervaring mee? En werkte het? Mijn vriend vind het best eng om nu nog seks te hebben en ergens snap ik dat wel het is ook wel een beetje gek. Maar we waren is benieuwd naar ervaringen.</p><p> </p><p>Alvast bedankt! </p><p style="text-align: center;">Xxx</p>

Hallo, 
Bij mijn eerste zwangerschap leek het wel te werken. We hadden seks de avond voor ik moest bevallen. Maar het kan ook stom toeval zijn hoor haha.
Ik ben op het moment zwanger van de 2e 36+5 weken. Ben benieuwd of het weer op het einde helpt om een keer seks te hebben en dan weeën te krijgen.
Groetjes Denise 

Hey,
Ik weet hoe je je voelt want ik wacht NOG STEEDS op mijn kleine meid en het is nu al 40+4 wkn... heb bijna elke avond sex sinds 39 wkn maar het helpt voor geen meter.
Bij de 40 wkn controle had ik wel wat ontsluiting maar niet volledig de slijmprop verloren (dus een deel zat er nog). Verloor gisteren wat slijm maar niks dat duidt op haar komst. Zucht... hoop echt dat ze dit weekend komt want kan ook gewoon niet meer wachten en zit niet te wachten om ingeleid te worden. 
Dit is me eerste en ben heel erg gespannen op hoe de bevalling gaat zijn maar kijk er ook naar uit. Heel veel mensen wachten op haar komst, lijkt wel alsof ze nu al verlegen is?.
Succes met de laatste loodjes! 

Bij ons hielp het niet, het kan helpen als je kindje er klaar voor is maar jou lijf nog niet helemaal, dit komt door gelukshormoon en via de man komt ook een hormoon vrij (naam vergeten, zwangerschap dementie) die er voor zorgen dat het uiteinde van je baarmoedermond open gaan staan.. is jou lijf er nog niet klaar voor dan helpt het misschien een beetje maar wordt de bevalling niet opgewekt..
@lady s mom
Ze kunnen bij 41 weken nog eerst strippen (dan proberen ze dus dat uiteinde inwendig te stimuleren om open te gaan staan, dit kunnen ze elke 2 dagen doen en is het meest succesvol bij 41 weken, sommige verloskundigen doen het al eerder.. bij mij was dat succesvol (41+1 is ze geboren maar het begon wel met 41 weken, ze is namelijk s nachts geboren dus daarom telt dat als die +1)
Hou vol en succes.. nu duurt het je lang maar als de baby er inmiddels is gaat de tijd heel hard.. ons kindje alweer 12 weken maar het voelt als 3/4 weken geleden 

Een wandelingetje maken, en een yoghurt shake met een ananashart en de volgende dag kwam onze meid. Geen idee natuurlijk of dat ook was gebeurd als we dat niet hadden gedaan.

@PM, 
Ja dat had ik ook gevraagd aan de vk toen bij de 40wkn controle. Hadden het helemaal uitgelegd en de planning als het nodig moet zijn. Ze hebben er wel vertrouwen in dat ik nog voor maandag beval mja je weet maar nooit. Strippen kan ook alleen als de baarmoedermond helemaal open is (dus slijmprop weg is). Als dat nog niet het geval is moet ik sws wachten met strippen. 
Ik hoop echt dit weekend.
@Chriista
Wandel elke dag en dan soms wel voor uren maar haalt niks uit?. Alleen wat voorweeën in de avond, met die weeën naar bed en wordt de volgende ochtend gewoon uitgerust wakker. 

Terug
Bovenaan