Helse nacht gehad

Na een helse nacht waarin ik niet heb kunnen slapen omdat ik om de 7 min (voor)weeen had vanmorgen de VK gebeld.
Samen met mijn vriend die kant op gegaan en bleek dat de kleine eindelijk helemaal was ingedaald en dat de baarmoedermond al helemaal was verstreken.
Helaas nog geen ontsluiting dus de VK kon nog niet strippen helaas.
Volgende week dinsdag heb ik een afspraak staan bij de VK en als ukkie tegen die tijd nog niet geboren was maar ik wel al wat ontsluiting had zou ze gaan strippen. Zo niet dan word de Gyn ingeschakeld en word ik ingeleid!
Ik hoop zo dat ukkie het weekend nog geboren gaat worden want weer zo een nacht zou ik nu niet meer zo goed aan kunnen.

Wat vervelend voor je meid!! (voor)weeen hebben, niet slapen...dat sloopt je! Ik hoop voor je dat je vannacht wel heb mogen slapen of....dat je misschien bevallen bent ;-) Sterkte iig!

Was ik maar al bevallen! Zou voor mijn lichaam stukken beter zijn hahaha.
Hou steeds meer vocht vast en lopen doet soms zo'n zeer door het vocht, en mijn vriend moet me soms echt komen helpen bij bijv. dop van frisdrank eraf te halen omdat het te zeer doet. Vingers zijn soms echt dikke worstjes ipv lang en slank hahahaha.

Maar afgelopen nacht wel beter geslapen. Van 23 tot uurtje of 9 geslapen... Wel 4x eruit geweest om te plassen maar goed daarna wel weer snel in slaap gevallen. Dus ben weer beetje bij getankt.

Laat die bevalling nu maar snel beginnen! Wachten duurt nu echt veel te lang!

Arme meid ik leef met je mee hoor! Hier ook dikke voeten, dikke vingers en last van ischiaspijn. Ik voel me net een kamerolifantje....Slapen gaat ook niet helemaal prima en ik ben herstellende van een longontsteking. A.s. vrijdag gaan ze 't ziekenhuis bellen om een afspraak te maken om in te leiden. We krijgen een groot kindje en daarom wil ze me niet al te lang meer laten lopen. Spannend dus...Hoop voor jou ook dat het snel mag gebeuren!! Succes en wachten....duurt heel lang...spreek uit ervaring....

Heel veel sterkte!!! Ik hoop voor jou en babyvoshol dat jullie kindjes snel komen. Nu zijn voor jullie de laatste loodjes echt zwaar...
Veel succes!

Terug
Bovenaan