helse nachten...

Tim is nu bijna 10 maanden, wat gaat de tijd snel.
We hebben een paar 'rustige' weken gehad, hij at goed en regelmatig, hij sliep overdag 2x en 's nachts ook goed.
Sinds een weekje gaat het ineens minder... Hij slaapt overdag 1x of soms 2x en eet ook slechter.
Verder is hij wel gewoon vrolijk en actief.
Maar vooral de nachten breken ons de laatste dagen op. Hij komt minimaal 3x per nacht, helaas niet meer alleen maar voor zijn tut... Hij heeft honger/dorst of niets maar wel brullen... Vannacht dus van half een tot half drie bezig geweest. Hij leek honger te hebben, maar weigerde te drinken. Wel 4 keer voor hem er uit geweest, iedere keer leek hij te gaan slapen en nét als ik zelf weg leek te zakken, begon hij weer... Uiteindelijk is hij om half drie in slaap gevallen. Dan denk je, die slaapt wat langer, maar nee hoor, om half zeven begon het al weer...
Herkent iemand dit? Is het een sprong? Zijn het tandjes? Hij poept wel weer erg dun en veel, met rode billen als gevolg...
Iemand tips?
Hij at zijn avondeten niet goed meer, maar toen ik hem die gisteren om half vijf gaf, at hij het wel goed. Dus dat doe ik voorlopig maar even...

Misschien een groeisprong? Toen Roosmarijn ongeveer 9 maanden was, hebben we ook een paar slapeloze nachten gehad. En nu gaat het heerlijk hier. Ze slaapt lekker, ze eet goed. Misschien zeg je over een paar dagen wel: oh was hij dat aan het ontwikkelen. Ze ontdekken zoveel die ukkies. En dat moet allemaal verwerkt worden.
En misschien zijn het wel tandjes die door moeten komen. Helaas krijgen we er niet een boodschap bij die zegt wat het is. Ik kan me voorstellen dat je kapot bent na dat soort nachten.
Heel veel sterkte en ik hoop dat het snel weer rustig is.

Liefs,

Hier ook weer onrustige nachten hoor.
Terwijl er echt niks aan de hand is.
Ik denk toch ook aan een sprong. Ook wat dunnere poep en rode billen en alles.
Vanacht leek t na 2 wkn weer beter te gaan.
Gr.

herkenbaar!

hier al n maand zulke nachten! geen idee wat er is.. meneer wil alles en niets.. gelukkig word het nu weer wat rustiger.. ik hou het op een sprong.. maar idd wat een verschrikking.. succes ermee!

Terug
Bovenaan