A
Anoniem
Guest
hallo dames
Eerst ff voorstellen ik ben Wendy een pas getourde vrouw en ik wil graag zwanger worden, maar we zijn het niet 'echt' aan het proberen ....
nu het volgende:
15-08 ben ik voor 't laast ongesteld geweest
15-07 ben ik ongesteld geweest
1-06 '' '''' ''''
3-05 ''' '''' '''
Dus met andere woorden, ik wordt gewoon elke maand ongesteld maar ik heb wel last van het volgende:
- ik ben in een paar weken 5 kilo aangekomen(echt niet van 't eten)
- Vaker plassen,
- Pijn of gevoelige buik
- Misselijkheid gevoel of ik flauw ga vallen.
Mensen die mij niet kennen en die mij zien denken dat ik zwanger ben, ik wordt er tijdens mij werk ook naar gevraagt. (zal wel een keer een foto plaatsen)
Ik heb nog geen test gedaan en ik ben ook nog niet naar de dokter geweest maar denken jullie dat ik misschien toch wel zwanger ben?? Ben ik misschien zo raare die gewoon ongesteld is en blijft en toch zwanger blijk te zijn????
Help...
Eerst ff voorstellen ik ben Wendy een pas getourde vrouw en ik wil graag zwanger worden, maar we zijn het niet 'echt' aan het proberen ....
nu het volgende:
15-08 ben ik voor 't laast ongesteld geweest
15-07 ben ik ongesteld geweest
1-06 '' '''' ''''
3-05 ''' '''' '''
Dus met andere woorden, ik wordt gewoon elke maand ongesteld maar ik heb wel last van het volgende:
- ik ben in een paar weken 5 kilo aangekomen(echt niet van 't eten)
- Vaker plassen,
- Pijn of gevoelige buik
- Misselijkheid gevoel of ik flauw ga vallen.
Mensen die mij niet kennen en die mij zien denken dat ik zwanger ben, ik wordt er tijdens mij werk ook naar gevraagt. (zal wel een keer een foto plaatsen)
Ik heb nog geen test gedaan en ik ben ook nog niet naar de dokter geweest maar denken jullie dat ik misschien toch wel zwanger ben?? Ben ik misschien zo raare die gewoon ongesteld is en blijft en toch zwanger blijk te zijn????
Help...