helupp!! zwanger en haren verven

A

Anoniem

Guest
hoi dames ik heb een vraagje ik wil zo mijn haren verven maar vroeg me af of dit schadelijk is voor het ongeboren kind?? Ik ben namelijk 26wk zwanger.
ik hoop dat jullie snel reageren

Nou vooruit dan, ik ben dan wel geen kapper, maar mijn kapper geeft altijd aan dat de producten die ze tegenwoordig gebruiken zo mild zijn, dat het niet schadelijk is voor je kind.

Maar dat is bij de kapper, dus (waarmee ik dan gelijk verraad dat ik niet van nature zo'n blonde plukjes heb haha)

Groetjes
Susan

Hiya,

Als je je haar geheel wilt kleuren dan is het verstandig om een haarkleur zonder amonia te gebruiken. Als het alleen om "highlights" gaat dan maakt het niet zoveel uit, dit komt namelijk vrijwel niet in contact met je hoofdhuid. Er is nog niet echt bewezen dat het schadelijk kan zijn voor je baby, daarom wordt er aangeraden het niet te doen, of in ieder geval Amonia vrije haarverf te gebruiken. Dus totaal blonderen kan in ieder geval niet (daar zit altijd bleek of amonia in geloof ik)

Ajuus, ilja

thnx dames voor de snelle reactie,
ik wil mn haar rood verven en volgens mij zit er wel amoniak ik hmmmm ik ga zo maar ff voor de zekerheid kijken. En anders moet ik gewoon nog een paar weekjes w8ten met verven want tenslotten gaat de baby voor.

Gr Chams

Kan het ook even bij de kapper laten doen. (sta je tenminste netjes op de bevalingsfoto's, of die van vlak daarna)

Terug
Bovenaan