Hema Albumprintservice...

A

Anoniem

Guest
Hallo mama's,

Wilde jullie even laten weten dat de Hema op dit moment 15% korting geeft op de albumprintservice, ik bestel al een tijdje mijn albums online, heb er onlangs weer eentje van Jesse opgehaald, en nu ben ik bezig met een boekje voor de oma's. Kost maar 9,95 en er zitten wel 40 pagina's in. Dus nu met de 15% korting, ongeveer 8,50! Nou dat is toch hartstikke leuk!

En de software is heel eenvoudig. Heb gisteren ook wat uitvergrotingen online besteld, heb hier meerdere lijsten hangen en de foto's zijn van toen hij 9 maanden oud was, we zijn nu 7 maanden verder, dus weer tijd voor een nieuwe!

Wie maakt er nog meer gebruik van de Hema albumprintservice? Het is echt een aanrader!

Groetjes
Angel

Hoi!

Bedankt voor je tip! Ik heb zo'n album laten maken van onze vakantie, maar wil er ook nog 1 maken van Maira's verjaardag. Snel doen dus.. Tot wanneer loopt die actie?

groetjes Ineke  

Nu we toch reclame aan het maken zijn: ik bestel altijd alles online bij fotoverschoore. Ik ben er zeer tevreden over. Heb ook nog een klantenkaart gekocht waarbij ik veel korting krijg. (het geld van de kaart heb je er snel uit)

Het is natuurlijk een mooie aanbieding van de hema. Alleen doe ik dat niet zo snel, want dan moet je weer dat hele programma van hema downloaden, terwijl op deze computer nu fotoverschoore staat. Begrijpen jullie me? (ik weet voor de rest weinig van computers...)

Terug
Bovenaan