Hema fotoalbum

Ik had beloofd jullie ff de hoogte brengen over het digitale fotoalbum van  de hema als ik em in huis had.
Binnen een week dus in huis, vorige week zondag de bestelling geplaatst en woensdag bericht per email dat ie verstuurd was en vandaag dus opgehaald. Dus dat vind  ik al hele goede service!
Het album gekregen in mn handen had ik zo iets van jeetje wat een dun album. Dat komt omdat ik  in mn achterhoofd toch nog een idee had van een fotoalbum waarin je zelf de foto's plakt, dat zijn van die dikke dingen!
Goed, het album bekeken..al een keer of 10 hahahah en ja we zijn helemaal blij er mee!
Er is éé.n foto in het album die is wat onscherp geworden maar dat komt denk ik door het formaat van de foto, heb em wat groot in het album staan.
Maar verder is het van goede kwaliteit! En het resultaat is helemaal naar ons zin!

Dus zeker de moeite waard om er de tijd in te steken, dan heb je een heel mooi album!!!!

liefs jen

Hoi jennifer,

das vlot zeg en helemaal super dat hij zo mooi geworden is.

Alleen gaat het met mijn bestelling niet zo vlot. Ik heb op 12 september een schort besteld juist bij hema omdat het 5 werkdagen zou duren ivm mijn vaders verjaardag.Tis vandaag de 29e maar nog steeds geen emailtje en hij staat nog steeds in bestelling. Ik ga maar eens een boos mailtje sturen kijken of dat helpt??

groetjes kim mv kevan en delano

nou dat is mooi!
ik ben nog bezig met de mijne dus ik hoop dat die ook goed gaat lukken.
veel plezier met het bladeren,er zullen vast mooie herinneringen in staan.
groetjes piewie,mv Mila

Leuk om te horen, dat het album zo mooi is geworden en inderdaad snel klaar was. Ik heb zoals ik al eerder heb geschreven niet zo'n goede ervaring met een romper met foto die ik had besteld voor vaderdag, dat fotocadeau heb ik nooit gehad omdat er leveringsproblemen waren met de rompers  ligt de hema daar niet vol mee dan?! Kim ik zou er dus maar echt even achteraan gaan, ik heb via de site nooit bericht gekregen over de leveringsproblemen, ik kwam er pas achter toen ik in de winkel ging zeuren..
Misschien dat de stoffen cadeau's lastiger zijn dan de albums, ik ga het misschien toch eens proberen.
Groetjes mv Thom

kreeg toevallig vanochtend een mailtje, foto was niet goed grrrr, is dat nou zo moeilijk om daar even iemand over in te lichten. Ik bestel hem nu maar via de kruidvat hopen dat dat beter gaat

groetjes kim

ik had een romper besteld met foto van Rêve en papa voor vaderdag, maar dat viel mij vies tegen (ook bij Hema dus), want de foto was erg klein en onduidelijk, terwijl op het bestelforumulier stond dat ie goed moest zijn.

En helaas in de warme zomer heb ik m nat in de wasmand laten liggen.....nu zit het weer erin en dus kan ie zo de container in ware het niet dat ik dat nog niet over m'n hart kan verkrijgen, dus ligt ie zolang op een tussenstation.

liefs

Esther en Rêve

Terug
Bovenaan