Hema taart

Hallo meiden

Heb al een paar taarten gezien hier op het forum , met foto en waarschijnlijk van de hema

Nu is m,n vraag als ik die taart wil bestellen en die foto op de site van de hema erin zet dan is die foto zo vaag , was dit bij jullie ook zo???

Want wil ook graag zo,n taart maar dan wel met en goed gelukte foto erop en niet wazig

Liefs van anna

hoi anna,

wij hebben de fototaart van roan niet bij de hema vandaan maar
hier bij de plaatselijke banketbakker, ik wist niet dat de hema ze ook had anders
was ik daar waarschijnlijk wel geweest want dit was best wel duur(37.95)maar
ja hij word maar 1x een jaar dus voor deze keer.....
maar de foto stond er wel heel duidelijk op...
en hij smaakte heerlijk...

groetjes mascha

Hoi,

heb ook gisteren een taart met foto bij de Hema besteld via de website.
Moet zeggen dat onze foto heel duidelijk was en dus niet vaag.

Dus weet niet waar het bij jou aan kan liggen. Misschien is de kwaliteit van de foto gewoon niet goed of zo.....

Groetjes Melanie

Hoi

Ik ben toevallig net even bezig geweest met mijn ontwerp op een taart plaatsen bij de hema moet alleen nog even wachten met bestellen anders staat ie een week in de koelkast :S) ik denk idd dat het aan de kwaliteit van je foto ligt, je kan het best de foto rechtstreeks van je camera gebruiken, ik bedoel als je m opent op je beeldscherm is ie loeigroot maar dat is wel nodig voor een goede (afdruk) kwaliteit...

succes!
Evelien

Hoi,
je moet gewoon even kijken of je foto wel een hoge resollutie heeft. En als je de foto geplaatst hebt is ie eerst een beetje wazig en als je dan onder de taart drukt op op product dan moet je de foto scherp zien.

En voor Evolution, je kunt de taart 2 weken van te voren bestellen, dus dan hoeft ie niet een week in de koelkast te staan . Ik heb de mijne vorige week besteld en ga hem 21 juni ophalen, ben erg benieuwd naar het resultaat.

Groetjes van Sonja

Hai

Klopt ik hadt de foto van hyves gepikt bij m,n zusje en die gebruikt .. en nu heb ikzelf een paar leuke gemaakt en die lukte wel

Maar moet nog ff wachten met bestellen , anders moet ik hem 1 juli al halen en hij is pas 9 juli jarig pfffffffff haha

Groetjes anna

Terug
Bovenaan