Hemangioom

Zit het op een ‘gevaarlijke’ plek?

Mijn zoon heeft er ook een maar hier doen ze niks aan omdat het zelf weer verdwijnt uiteindelijk.
 
Ze hebben wel aangegeven dat het vanzelf weer wegtrekt waarschijnlijk voor haar 4e levensjaar. Het zit in het luiergebied dus ze adviseren het wel te behandelen ivm de kans dat het snel kapot kan gaan en het groeit snel.
 
Oké hoop dat het dan werkt.

Bij mij zoon zit het net boven zijn bil. Tot nu toe is het alleen wat dikker geworden maar meer nog niet.
 
Mijn dochter van 3.5 heeft er één (kleine) boven haar borst, maar daar wordt idd ook niks aan gedaan. Ze noemt het zelf altijd haar 'tepel' hahaha. Hij En dan trekt heeeeeeel langzaam weg, maar is met 4 jaar nog niet volledig weg denk ik.

Mijn nichtje van 1.5 heeft een hele grote bovenop haar hoofd. Daar groeien haren uit. Echt een nare plek. Maar daar word ook niks aan gedaan.

Ik snap dat het in de luier vervelend is. Ik heb geen ervaring met die zalf, maar ik hoop voor je dat het helpt!
 
Goedemorgen!
Hier nog een moeder met een kindje met een hemangioom (in het gezicht) dat behandeld wordt met Hemangiol.. mag ik je vragen hoe het uiteindelijk is afgelopen? Hadden jullie veel last van de bijwerkingen?
Groetjes van een bezorgde moeder
 
Terug
Bovenaan