hematoom en op reis

A

Anoniem

Guest
<p>hallo allemaal</p><p> </p><p>vorige week tijdens de termijnecho werd een klein hematoom vastesteld onder de vruchtzak. Nu moest ik het rustiger aandoen en utrogestan innemen. Verder heb ik geen last van bloedverlies ofzo. Ik moet nu 1 dag voor we op vakantie vertrekken terug op controle om te kijken hoe het is gevolueerd. nu vroeg ik me af of er eigenlijk een kans bestaat dat ik gewoon niet op reis mag? (even voor de duidelijkheid, het is niet dat ik reizen belangrijker vind maar ik zou het toch wel heel sneu vinden voor mijn andere 2 kinderen) </p><p> </p>

Hoi! Ik heb met 11 weken een flinke bloeding gehad door een groot hematoom 
het hematoom was toen net zo groot als de baby en dus best gevaarlijk 
ik heb helemaal nooit advies gehad het rustig aan te doen en ook niet dat ik iets moest slikken er voor 
ik kreeg alleen te horen dat ik even geen sex mocht hebben 
Ik zou gewoon lekker op vakantie gaan hoor ik ga zelf ook binnenkort op vakantie en maak me daar geen zorgen over

hi,
Ik heb een hematoom gehad van 2cm bij 15 weken op een onschuldige plek. Rustig aan gedaan en week later was het weg.
Ik bloede wel veel! 
Vakantie had prima gekund maar weet wel dat ik het erg spannend vond die week.

bedankt voor jullie reactie's. we mochten inderdaad ook geen 'betrekkingen' hebben. het hematoom is in oeder geval veel kleiner dan de baby en ligt ook onder de vruchtzak. Hopelijk trekt het snel weg. mijn vakantie was trouwens sowieso geen 'actieve' vakantie

Ik heb rond 11 weken wel een flinke bloeding gehad. Was ook een hematoom, heeft een week gebloed en daarna was die weg. Die week rustig aan gedaan en veel plat gelegen. Ik zou er zeker wel rekening mee houden, inmiddels 37+ zwanger gelukkig en niet meer gebloed. 

Terug
Bovenaan