Hematoom

<p>hallo allemaal.</p>begin deze week plaatste ik een bericht dat wij en de verloskundige dachten een miskraam te hebben. Een week later op de echo bleek er toch een hartje te kloppen. Nu heb ik gister weer een spoed echo gehad en door gestuurd naar de gyn. Nu blijkt dat ik een hematoom heb van 2 bij 4 ongeveer. Ik heb vanaf woensdagmiddag gelukkig geen bloed meer gehad. Maar maak me er toch wel zorgen over. Kan zoiets vanzelf weg gaan of moet dat er echt uit komen? Iemand ervaring mee? Gelukkig groeit het wel goed en is er een hartslag. Ben morgen 9 weken.<p> </p><p>groetjes </p>

Hoi! Is een hematoom hetzelfde als een vleesboom? Dan kan ik je de hand schudden en een beetje hoop geven. Bij mij zagen ze (vk) dit ook, alleen had ik geen bloedverlies. Moest naar de gyn voor echo en toe bleek er niets aan de hand. Toen was ik zo'n 10 weken. Alleen had ik geen last van bloedverlies... dat is wel wat anders dus. Sterkte en ik hoop dat het allemaal mee gaat vallen!!! Een kloppend hartje is een goed teken!

Hai!

Hier met 11 weken een hematoom gehad. Heb ruim een week gebloed, 5 echo's gehad omdat ik alles bij elkaar huilde. (Heb al een miskraam gehad) en met 12 weken was die weg. 
Nu 23 weken zwanger dus het kan goed gaan! Mijn advies is wel doe het lekker rustig aan. Ga niet meer tillen en andere gekke dingen doen. Ik heb die week op de bank gelegen ookal zeiden ze dat dat  niet hoefde. 

Terug
Bovenaan