Hoi meiden,Twee weken geleden had ik ineens flink (echt veel) helderrood bloedverlies, zonder krampen of stolsels. Dit is eenmalig voortgekomen. Een week later was ik 6 weken zwanger en mocht ik op controle komen bij de verloskundige, wat was ik opgelucht en blij een mooi vruchtje te zien mét hartactie, het zag er erg goed uit zei de verloskundige. Wat ze wel zag, en wat dus een beetje langs mij heen ging vanwege de opluchting dat ik dus nog zwanger was, was een flink hematoom boven de baby. De verloskundige waarschuwde mij als ik niet moest schrikken mocht ik weer flink beginnen met bloeden, als dit zou gebeuren moest ik de verloskundige bellen. Prima ik ging met een goed en gerustgesteld gevoel naar huis alleen nu een week later heb ik flink veel stress, heb zoveel nare dingen op internet gelezen dat ik mij veel zorgen maak, had ik niet doorgestuurd moeten worden naar de gynaecoloog? Moet ik geen bedrust houden?<br />Wie heeft hier ervaring mee? Over twee weken mag ik voor nieuwe echo.<br />Liefs<br /><br /><br />