Hematoom

Hallo allemaal,

Vandaag mijn 2e echo gehad! Ben 8 weken en 3 dagen! Het is nu 1,95 cm! Hartje klopte dus gelukkig hoorde we dat alles goed zat!

Op het laatst vroeg ze of ik een keer een bloeding had gehad, ik heb in het begin wel een paar keer oud bloed verloren! Vertelt ze me dat ik een hematoom heb! Geen idee natuurlijk wat dat is, maar moest me geen zorgen maken en heb 8 februari weer een echo om te kijken of de hematoom er nog zit!

Iemand hier ervaring mee?

Liefs,

Sabrina

Wat leuk! Vind het ook zo moeilijk om het nog niet tegen iedereen te vertellen! Ben ook echt moe! Gelukkig niet erg last van misselijkheid! Hoe voel jij je?

Liefs
Sabrina

Dat zeiden ze in het ziekenhuis ook al, alleen als je die verhalen soms leest word je er niet echt vrolijker van! Lees van die verhalen van mensen waarbij het niet vanzelf wegging en vervolgens bloedingen krijgen en een paar weken vaak in het ziekenhuis moeten plat liggen! Gelukkig gaat het vaak met het kindje wel gewoon goed, en dat is uit eindelijk het belangrijkste!

Liefs,

Sabrina

ja vind het onzettend moeilijk om me mond te houden heb het alleen vandaag op me werk verteld kon niet blijven zeggen dat ik blaasontsteking heb. me baas was blij voor mij maar vond het lastig dat ik in de bouwvak met verlof moet

Ik vind het ook zo moeilijk! Ik vertel het eigenlijk nu ook al steeds aan iedereen! Me leidinggevende weet het al en de rest van mijn werk vertel ik het volgende week ook gewoon! Blijf idd ook dingen verzinnen word er moe van!

Gewoon doen waar je je goed bij voelt!

Liefs,

Sabrina

ja ik hou me nog angstvallig stil omdat het meerdere keren is mis gegaan.
maar volgende week termijnecho dan vertel ik het ierdereen, moet er toch een keertje van komen.
hoe oud ben je eigenlijk

liefs flowergirl

Terug
Bovenaan