hemeltje boven haar bed

Hoi,

Altijd blij met dit forum omdat je ook gewoon een vraag kunt stellen en diverse verschillende reacties krijgt. Maar nu de vraag:

Ik heb boven het bedje van Julia nog steeds een hemeltje. Heel leuk, maar wanneer haal je die weg en ligt ze in een "kaal" bedje. Hebben jullie nog een hemeltje of helemaal niet en wanneer heb je die weggehaald. Mijn meisje is over 1 week 1 jaar.

Ik ben benieuwd!

Groetjes

Warren heeft nooit een hemeltje gehad, ons dak is schuin en dan zou zijn bed dus middenin de kamee moeten staan, niet handig.

Maar Warren host ook zijn hele bed door, en alles wat in de buurt staat/hangt daar trekt hij aan, dus ook daarom zou een hemeltje hier inmiddels ...eh ...zijn gaan 'hemelen' ;-)

X
Evje

Hey,

Inderdaad zou ik het weghalen als ze eraan begint te trekken. Hier ook nog steeds een hemeltje. Floor speelt er gelukkig nog niet mee, maar merk ik dat, dan is hij (helaas) weg...

Wat worden ze groot he!

Liefs,

T

hallo,

nooit een hemeltje gehad wel boven de wieg maar die hebben we alleen de eerste tijd gebruikt voor de nachten met de bv.

ik denk dat zo gauw als ze er aan kunnen het weg moet voor de veiligheid.

gr Dango

Wij hebben een klamboe hangen, aangezien we hier veel muggen hebben. Dus die blijft nog wel hangen, anders zit ze meteen helemaal onder de bultjes, zielig!
Liefs

Terug
Bovenaan