Hemeltje ledikant

Ik zit te twijfelen of ik een hemeltje wil boven het ledikantje......
De kamer is verder helemaal klaar, alleen de gordijnen nog en evt hemeltje. Het is opzich geen kleine kamer maar groot wil ik ook niet zeggen, ik heb alles erin staan (ledikant, commode, kast, badje), en heb dan nog genoeg ruimte om over bij te komen zeg maar. Maar nu ben ik bang als ik een hemeltje doe dat het zo druk wordt, dat het er wel heel klein gaat uitzien zeg maar.
Wat hebben jullie wel of geen hemeltje? Ben benieuwd....

vandaag 25 weken zwanger :)
 
heey
ben vandaag 37 weken zwanger en natuurlijk ook helemaal klaar. Wij hebben wel een hemeltje boven het ledikantje. Ik vind het persoonlijk heel lief kijken en maakt het helemaal af maar goed smaken verschillen natuurlijk.......
 
Hallo!!
Wij hebben ook een hemeltje boven het ledikantje en ik vind het helemaal schattig!! Ik vind de kamer persoonlijk niet (veel) kleiner ogen dan zonder hemeltje en vind het nu echt een baby kamer! Wij hebben het hemeltje gebruikt, of iig de stof, die ook boven mijn wieg heeft gehangen, en hebben hem dan een beetje opgepimpt :~D Lief Lief Lief!!
Maar het is en blijft natuurlijk een kwestie van smaak!
hihi succes met je keuze!! Groetjes Mariska
 
Nemootje, ik vind zelf persoonlijk een hemeltje of dergelijke echt super lief staan! Het maakt het kamertje helemaal compleet en het oogt ook niet kleiner zoals eerder genoemd. DOEN zou ik zeggen.

Groetjes.


*Hier 21 weken en niet eens begonnen met spulletjes kopen! Verder wel alle grote spullen klaarstaan. Alleen nog opzetten. Beetje te laat?
 
Dank jullie wel voor jullie reacties, ga nu ook gewoon voor een hemeltje en als ik het uiteindelijk toch niet mooi vind kan ik het nog altijd weglaten. Ik vind het ook wel mooi en lief staan maar was/ben een beetje bang dat het zo druk wordt in dit kamertjes, maar goed dan kan ik hem nog altijd weglaten....

@esje23, ik kon niet wachten om spulletjes te kopen, maar je hebt de grote spullen iig al wel zeg je... dan kun je nog lekker shoppen, ik heb alles al maar kan het niet laten om elke week nog te kijken naar leuke kleertjes, hihi
 
Ik heb wel een hemeltje gehad bij mijn kinderen. Het maakt het bedje (wat voor een kleine baby best groot is) wat kleiner.

Let wel op dat je het tijdig weghaalt. Kinderen gaan op een gegeven ogenblik het hemeltje naar binnentrekken door de spijlen van het ledikantje heen en kunnen zichzelf erin verstikken. Zo rond de 6-8 maanden moet het echt weg zijn (en mijn kinderen waren grof motorisch laat).
 
Ik heb een wieg in de vorm van een grote boodschappenmand (google maar eens wieg celine) daar gaat geen hemeltje boven. maar op de ledikantjes had ik wel altijd een hemeltje of klamboe hangen. Vond het superleuk staan en toch was gezelliger en completer dan zonder.
 
Terug
Bovenaan