Hemeltje of niet?

Hallo allemaal,

wij hebben boven ons ledikantje nog  het hemeltje hangen. Staat wel zo gezellig en het is ook erg mooi. Vind het ook niet zo leuk om weg te halen, want het herinnert toch aan die eerste (baby)tijd. Daarnaast is mijn schoonmoeder zo lief geweest om dit te maken.
Maargoed, onze kleine meid van 7,5 maand is overdag graag op ontdekkingsreis in haar bedje... En dus tref ik haar de laatste tijd vaak aan met het halve hemeltje door de spijlen heen getrokken. De achterkant van het bedje is dicht, dus nu stop ik daar de stof maar achter, zodat het hemeltje nog niet helemaal weg hoeft.
Hoe zit dat bij jullie? Is het al een "kaal" ledikantje of niet?

Groetjes, emmy

Helaas is hier al een kaal bedje te zien..

Vind het wel jammer, maar Feline vond ik met   5 maanden al met haar halve klamboe over zich heen! Ze vond het wel interessant die stof..

Toen heb ik met pijn in mijn hart het maar weg gehaald.
Uiteindelijk haar kamer ook maar veranderd want het was wel een hele kale boel geworden.

groetjes,

Suus

Hoi,

Wij hebben ook een dichte achterkant en daar hangt onze hemel nou ook achter, nadat ze verstoppertje heeft gedaan met de hemel.
Wil em nog niet graag weghalen, het baby-achtige gaat er al zo snel af..
Liefs,
Karlien

Hier eigenlijk al een paar maanden een "kaal" hemeltje, ik vond het vreselijk toen hij weg ging. Maar ze werd overdag ineens huilend wakker, wij kijken want ze huilt eigenlijk nooit, en toen had ze hem door de spijlen heen over zich heen getrokken. Dacht dat doen we niet nog eens, dus hebben we hem weg gehaald.
Inmiddels staat het bedje ook al weer een paar weken een standje lager...wat gaat het hard he !

Bianca

ook wij hebben nog een hemeltje hier,maar idd als caithlyn wakker is trekt ze eraan en hangt hij half boven haar,maar ook ik wil nog geen afscheid nemen van me hemel haha word zo kaal,maar goed als het moet moet het ik heb hem nu gewoon iets na achter gezet mss dat het helpt

liefs mama van caithlyn 03.03.2008

Hai hai,

ONze Tijz had al na een paar maanden het hemeltje te pakken en in zijn bedje getrokken. Toen ik dat zag heb ik hem er meteen afgehaald en we hebben bij Ikea een 'blad' voor boven het bed gekocht...(toevallig hadden we een lime-groen kamertje dus dat past prima!). Zo is het niet kaal: het ziet er voor Tijn ook knus uit, maar niet meer gevaarlijk!!

Misschien heb je nog wat aan de tip!

groetjes Anouk en Tijn

Terug
Bovenaan