Hemeltje of niet?

Hoi,

Dilemma nummer 100:

Hebben jullie een hemeltje boven het ledikantje of niet?

Ik twijfel: Aan de ene kant vind ik het heel schattig staan, maar aan de andere kant, ben ik weer bang dat het valt en dan mijn kindje verstikt..

Wat denken jullie?

hoi bibi.

heb bij mijn zoontje een hemeltje gehad en dat ding is nog nooit naar beneden gekomen hihi denk dat die bevestiging toch wel heel stevig is en niet zomaar om kan vallen.

nu wil ik ook weer een hemeltje en gebruik die van mijn zoontje.

het is maar net of je het mooi vind want praktisch geeft het geen meerwaarde, als dat het miss de zon een beetje weg kan houden. maar schattig vind ik het wel, net wat snoeziger als alleen het ledikantje.

Bij het wiegje heb ik geen hemeltje, poes komt daar wel eens en die vindt het leuk om de nageltjes erin te zetten en dat vind ik zonde. Daarbij staat het wiegje in de hoek van onze slaapkamer naast mijn kant van het bed, aan de muurkant dus niet bij een raam. Bij onze ledikant hebben we wel een hemeltje gekocht. Je hebt trouwens hemeltjes en klamboes, de klamboes zie je nu echt heel veel in de winkels. Wij vinden dat niet mooi dus zijn we echt op zoek gegaan naar een hemeltje, een hemeltje is over het algemeen kleiner/compacter. Gewoon een standaard met een ring aan de bovenkant en de stof schuif je eraan en erover, zoals dat bij die van ons moest kan het hemeltje echt niet van de standaard vallen. Bij een klamboe die je aan het plafond hang zou ik me meer zorgen maken, maar die heb je ook met speciale piekstokken dus dat zit ook wel goed.

Ik vind het idd ook zo schattig! Wil dan wel een piekstok gebruiken, maar als ik nu kijk naar de prijzen vind ik een leuke klamboe wel weer duur! (dure smaak ofzo). Bedank voor de tips!
Ik ga binnenkort wel even op pad :)

Hier een hemeltje boven het ledikantje. Zo lang de stof buiten het ledikantje komt, kan het geen kwaad. Wel moet het na een maand of vijf weggehaald worden, want dan wordt het wel weer gevaarlijk (als ze gaan grijpen), maar dat geld ook voor een klamboe of andere dingen die boven of in de buurt van het ledikantje hangen.

Terug
Bovenaan