Hemeltje weg

Sinds gisteravond hebben wij het hemeltje boven Connor's ledikantje wegggehaald.
Hij is zo enthousiast aan het ronddraaien in zijn bedje dat ie dus gisteren het hemeltje te pakken had en er al een deel om zijn handje gewikkeld zat! Dus rigoreus het hemeltje verwijderd! (let wel: alles op zijn rug en dan afzetten met zijn voetjes, niet dat ie al op zijn rug en weer terug draait)
Jammer genoeg slaapt ie daardoor erg slecht in en hij zit ook al tegen zijn volgende sprongetje aan te hikken. Kortom, weinig slaap voor 't mannetje. Gelukkig slaapt ie, als ie eenmaal slaapt wel door.
Het is nu ook wel een erg kale bedoening hoor, vinden wij zelf ook. We hebben gisteren een houten vliegtuig besteld wat ie boven zijn bedje krijgt om naar te kijken. Hoop dat ie snel binnen is!

Liefz Esz

Hoi,
Ja herkenbaar, ons meisje heeft een klamboe boven haar bed, en die heeft ze ook al een paar x te pakken gehad, maar il hem toch niet weghalen, ze pakt hem alleen als ze wakker is en ik ga kijken als ze in slaap gevallen is!
Hopelijk heb je het mobile snel binnen, ziet toch leuker uit hé!!

Wij hadden een wiegje met gordijntjes. Ik heb me altijd voorgenomen dat hij een klamboe krijgt als ie in zijn ledikant gaat. Ivo ligt er nu een paar weekjes in maar heb besloten dat ik de klamboe maar laat zitten.
Ik moet zeggen dat ik er al aan gewend ben dat t zo kaal is.

Ik heb nog even overwogen om een mobiel boven zijn bedje te hangen, ik heb er een boven zijn box en heb er nog een liggen maar doe dit ook maar niet. Een bed is immers om te slapen.

Zo'n vliegtuig vind ik trouwens wel een heel leuk idee! Lekker stoer al voor zo'n kleintje! Ik hoop voor je dat ie snel binnen is!

@tamslot Dat van die mobile hadden wij ook zo bedacht. Het vliegtuigje is een bouwpakket (25 cm) en kost, hou je vast: Wel 3.95!! hahahaha als het niks is kunnen we altijd nog voor iets anders kijken natuurlijk of zelf iets maken (heb al wel een idee evt.....)

Terug
Bovenaan