Hendrika, moi en iedereen

Haai!

Ben alweer een beetje uit mijn dip!
Was al een paar dagen hier niet geweest, even geen zin in hoor! Ik wil er niet al teveel mee bezig zijn! Het lukt me aardig!

Het weekend was wat minder!Mijn vriend kwam zaterdag thuis en moest gister (zondag) alweer weg! niks aan dus!!!!
Maar morgenavond komt hij thuis, en heeft hij 5 dagen vrij!Dus dan hebben we eindelijk weer wat tijd voor elkaar (na 2 en een halve week)donderdagochtend om 20 voor 10 moet ik bij de gyn zijn!spannend!!!!!!!!!
na ja ik heb verder niet zoveel nieuws!
hoe is het jullie?
ik hoor het nog wel!
veel liefs, femke

Hoi Femke,

Lijkt mij ook flink balen als je vriend zo vaak van huis is,,,maar ja het is niet anders toch..en aan de andere kant zo blijft je relatie wel leuk en spannend!!

Met mij ook alles goed,,,vind alleen dat het nog errug lang duurt voordat wij weer naar de gyn mogen,,10 mei en dan krijgen wij de uitslagen,,29 april moet mijn vriend zijn portie inleveren, dus momenteel doen wij aan geheel-onthouding,,dat is beter voor het onderzoek!!

Jij donderdag weer naar de gyn,,brr toch spannend he!!

Liefs moi xxx

Hoi Femke, ik had je hier eerlijk gezegd al een beetje gemist, maar dacht wel dat je er even niet zo veel behoefte aan had. Ben blij dat het weer beter met je gaat. Lekker zeg dat je vriend morgen thuis komt en 5 dagen vrij is. Mijn man is ook zaterdag, vroeg, heeeeeeel vroeg, thuis gekomen en is ook gisteravond weer weggegaan. Maar hij komt niet eerder weer dan vrijdag thuis. Beetje jammer ivm, Koninginnedag. Maar ja, lading moet wel geleverd worden he?? Verder heb ik ook geen schokkende dingen te melden hier. Alles gaat zijn gangetje. Laat je wel even wat weten als je naar de gyn bent geweest, ben benieuwd en leef met je mee. Veel liefs, Hendrika.

Terug
Bovenaan