Voordeel van dit forum is dat je niet heel snel hoeft te reageren, ik lees het toch wel (en elke andere)
Ik werk wel ,na de geboorte van mn zoontje, ben ik +- 18uur per week gaan werken, en dat bevalt goed, ik werk onregelmatig dus dit is goed te combineren met mn man, hij werkt regelmatig en verder past mn moeder vaak op, echt perfect, ik werk met verstandelijk gehandicapten op een woon-zorg-centrum hier werk ik al zo,n 10 jaar, erg leuk (het is eerder mn hobby) ik werk op 2 groepen waarvan een aantal autistisch zijn ,andere hebben gedrags problemen etc etc, +- een jaar geleden hebben een collega en ik besloten om iets voor ons zelf te beginnen (wel in loon-dienst en met iemand boven ons, die de complete verantwoording draagt) mn prive-leven zal natuurlijk altijd op 1 blijven staan en daarom wil ik ook parttime blijven werken, en wanneer je echt helemaal voor je zelf begint moet je er wel heeel veeel tijd in steken en dat wil ik niet.
Hier ben ik dus erg druk mee want we hebben iets aangeboden gekregen wat we wel zien zitten maar ik vind het ook enorm eng ,je gaat toch je veilige haventje (als we ja hebben gezegt en dat hebben we nog niet)verlaten en wat krijg je ervoor terug? dat weet je nooit en het lijkt me ook erg moeilijk om "mn"bewoners te verlaten en het ze te vertellen maar een nieuwe uitdaging is ook erg goed! Jee wat een verhaal.
Verder heb ik ook maar een mavo.dipje en mbo. Ik ben 4 jaar getrouwd, we hebben 2 katten ,2 vissen en een konijn Rinus. Ik woon in het oosten van het land, ben een tukker.
Nou nu ben je wel een beetje op de hoogte van mij of niet?
Nou heel veel sterkte dit weekend, lekker klussen met je mannetje,ik hoop dat t lukt.
Ik moet morgen weer naar de gyn.,hij moet toch werken en wil wel even (als extra) de follikel-meting bij me doen want mn ei was nog steeds niet groot genoeg als dit morgen wel t geval is dan kan ik morgen gaan spuiten(om de ei-sprong op te wekken) en dan word ik di. weer geinsemineerd, dus dat is weer even afwachten! He, spreek je snel weer ,vind het leuk dat ik zo,n contact met je heb en wat meer van je weet. Ik stop nu ook met internetten ,krijg zo visite en dat is ook zo lullig als ik dan achter de computer zit.
Wil trouwens nog wel een keer van je weten, hoe je dat deed op je 17e een kind krijgen en hier dan voledig voor zorgen erg knap, want dat is nog al een verantwoording op zo,n leeftijd of had jij dit gevoel niet?
NOU ik stop, poehpoeh,hehe,
Groetjes Pluk