Hendrika

Ik reageer nu maar even hier anders moet je inderdaad zo ver terug lezen.
Bedankt voor je verhaal, leuk!
Ik zie niet op tegen de medische molen, je verlegt je grenzen wel steeds ,ook wen je aan veel dingen, en ik merk wel dat we toch best ver voor (nog)een kind gaan, terwijl ik in het begin juist zei van niet, je verandert daar in.
Hoor snel weer van je
Groetjes Pluk

Tadaaaa, ben ik weer. We zitten dus allebei hier nog. Ben nu maar even alle maanden aan het lezen. Ook wel eens leuk. Jammer alleen dat we er nog niet tussen zitten.
Ik geloof trouwens wel dat je je grenzen gaat verleggen, als je erg graag een kindje wilt...We hebben het wel gezien in onze vriendenkring. Je moet toch wat he. En als het de enige manier is...Fijn wel dat je er niet tegen op ziet.
Ik heb trouwens een vraagje: hoe ben je de eerste keer zwanger geworden? Spontaan of ook samen met de gyn. (nou ja, samen). Ik hoor van je. Groeten ik.

(En is dit snel of snel).........

Jeetje, jij bent echt snel ,ben je dit altijd?
Na 10mnd "oefenen"ben ik spontaan zwanger geworden ,ik was nog nooit bij de gyn. geweest, raar he, het werkt allemaal echt vreemd, er is ook niets (zegt de gyn. en daar moet je dan maar van uit gaan) met ons aan de hand alles ziet er goed uit, tja en waarom het dan niet lukt nu????
Verslavend werkt dit forum he, ik heb elke avond toch wel van ,ah even kijken, en dat even wordt dan ook vaak nog eens iets langer.
Leuk hoor jou verhaal over je dochters, en goed dat je je oudste er bij betrekt voelt ze zich in ieder geval niet buiten gesloten.
Wat doe je eigenlijk in het dagelijks leven, werk je nog? (of wil je dit niet vertellen)
Tot gauw (of SNEL, want jij bent echt snel, miep,miep haha)
Groetjes!!

Nou vandaag dus niet zo snel, even druk geweest.
Dus jullie eerste is spontaan verwekt, dat is raar idd. Zal wel een hele teleurstelling zijn dat het tot nu nog niet gelukt is. Heb ik ook al een beetje trouwens na 5 maanden. Maar ja, ik mag nog niet mopperen. Een eitje moet ook op het goede moment daar zijn. Dat is voor ons dus het aankomende weekend... (hopen)
In mijn dagelijkse leven ben ik (alleen) huisvrouw. Omdat mijn man altijd weg is (5 dagen in de week) vind ik dat ook wel fijn. Daarbij komt ook nog dat ik alleen maar mijn MAVO-diploma heb en een diploma kinderpsychologie. Verder zijn mijn plannen echter nooit gekomen. Soms vind ik dat wel eens jammer, maar ja, ik wilde zelf voor onze oudste zorgen.
Verder hebben we sinds augustus een pup erbij. Ze is nu net 1 jaar, een Berner Sennen, schat van een hond. Maar wel een ettertje soms. Daar ben ik dus ook druk mee. Leuke hobby hoor. We hebben nu twee honden. Verder ben ik druk met school, vaak helpen he......
Maar we hebben nu weer lekker vrij tot volgende week donderdag. Heerlijk. Is mijn kleine kletsmajoor weer lekker bij mij thuis. Is wel wennen hoor nu ze allebei op school zitten. Mijn man heeft ook wel drie dagen vrij. Heerlijk......
En jij? Hoe is jouw leven. Ben nu wel een beetje nieuwsgierig geworden. Ik hoop dat ik snel weer wat van je lees. En ja, dit forum werkt idd. verslavend. Maar veel dingen zijn ook zoooooooooooooooooooooo herkenbaar..

Fijn weekend en de groeten van mij.....

PS: de volgende X hoop ik dat ik wat sneller kan reageren hoor.....!!!!!!!

Voordeel van dit forum is dat je niet heel snel hoeft te reageren, ik lees het toch wel (en elke andere)
Ik werk wel ,na de geboorte van mn zoontje, ben ik +- 18uur per week gaan werken, en dat bevalt goed, ik werk onregelmatig dus dit is goed te combineren met mn man, hij werkt regelmatig en verder past mn moeder vaak op, echt perfect, ik werk met verstandelijk gehandicapten op een woon-zorg-centrum hier werk ik al zo,n 10 jaar, erg leuk (het is eerder mn hobby) ik werk op 2 groepen waarvan een aantal autistisch zijn ,andere hebben gedrags problemen etc etc, +- een jaar geleden hebben een collega en ik besloten om iets voor ons zelf te beginnen (wel in loon-dienst en met iemand boven ons, die de complete verantwoording draagt) mn prive-leven zal natuurlijk altijd op 1 blijven staan en daarom wil ik ook parttime blijven werken, en wanneer je echt helemaal voor je zelf begint moet je er wel heeel veeel tijd in steken en dat wil ik niet.
Hier ben ik dus erg druk mee want we hebben iets aangeboden gekregen wat we wel zien zitten maar ik vind het ook enorm eng ,je gaat toch je veilige haventje (als we ja hebben gezegt en dat hebben we nog niet)verlaten en wat krijg je ervoor terug? dat weet je nooit en het lijkt me ook erg moeilijk om "mn"bewoners te verlaten en het ze te vertellen maar een nieuwe uitdaging is ook erg goed! Jee wat een verhaal.
Verder heb ik ook maar een mavo.dipje en mbo. Ik ben 4 jaar getrouwd, we hebben 2 katten ,2 vissen en een konijn Rinus. Ik woon in het oosten van het land, ben een tukker.
Nou nu ben je wel een beetje op de hoogte van mij of niet?
Nou heel veel sterkte dit weekend, lekker klussen met je mannetje,ik hoop dat t lukt.
Ik moet morgen weer naar de gyn.,hij moet toch werken en wil wel even (als extra) de follikel-meting bij me doen want mn ei was nog steeds niet groot genoeg als dit morgen wel t geval is dan kan ik morgen gaan spuiten(om de ei-sprong op te wekken) en dan word ik di. weer geinsemineerd, dus dat is weer even afwachten! He, spreek je snel weer ,vind het leuk dat ik zo,n contact met je heb en wat meer van je weet. Ik stop nu ook met internetten ,krijg zo visite en dat is ook zo lullig als ik dan achter de computer zit.
Wil trouwens nog wel een keer van je weten, hoe je dat deed op je 17e een kind krijgen en hier dan voledig voor zorgen erg knap, want dat is nog al een verantwoording op zo,n leeftijd of had jij dit gevoel niet?
NOU ik stop, poehpoeh,hehe,
Groetjes Pluk

Terug
Bovenaan