Hendrika!

He, heb net je berichtje gelezen. Leuk hoor om wat meer van je te weten. Je hebt een druk leven zo te lezen. En je moeder past dus altijd op. Ja, zo gaat dat ook bij ons. Vind ik wel fijn dat mijn moeder dat wil doen. Ze zijn niet allemaal zo, als ik zo om me heen hoor. Ik heb niet goed contact met mijn schoonmoeder, lang verhaal, maar toch.....

Maarre, jij krijgt zo visite en mijn man is net thuis sinds vanmiddag (ik typ dit even snel tussen door) dus "praten" we morgen even verder bij. OK? Dan heb je hopelijk ook goed nieuws van je gyn. Dat gaat dus ook gewoon door op zondag. En ook nog met pinksteren. Fijn voor je.....

Leuk dat we nu weer wat meer van elkaar weten. Ik kom trouwens uit het noorden, Friesland. Ja, een echte fries. Schrikken zeker. Hahahahaha...

Prettige avond en we "horen" snel weer.

Groet ik.............................

hoi, hoi,
Gister even niet op t forum geweest, 1 dag rust.
Heb je t gezellie gehad (of nog steeds) met je man, vast wel, ik schrijf even gewoon op t forum hoe t bij de gyn was dus dat lees je daar wel, ok.
Fijn he dat je zo,n moeder hebt die op wil passen, onze zoon is haar enige kleinkind dus dat is wel heel erg speciaal, zij geniet zo van hem erg leuk om te zien. Jij bent dus een echte (stugge,haha) Fries, leuk, en inderdaad leuk dat we wat meer van elkaar weten. Spreek je snel weer!
Groetjes!!!!

Terug
Bovenaan