hennep

Ik eet al een tijdje brood van onze stadsbakker. Lekker zou je denken, maar nu kom ik erachter dat dit brood hennepbrood heet en dus hennepzaadjes bevat! Het wordt dus gemaakt van HENNEP!
HELP, wat moet ik nu? Mag ik dit wel eten???
Ik ben even helemaal radeloos.....
 
Het beste van de hennep is er al vast wel uit....hihi.Nee zonder gekheid...ik geloof niet dat het kwaad kan,anders zou dat brood zo wie zo niet verkocht worden.
 
waarom zou je dat brood niet mogen eten dan? van hennep wordt ook touw gemaakt en weet ik veel wat nog meer, niks aan de hand. kijk als je nou ging blowen dan was het anders, maar je kunt met je zaadjes dan niks hoor, dan moet je de top van een vrouwelijke plant hebben. mannetjes hebben alleen zaadjes. Niks aan de hand.

groetjes mirjam
 
nou ik zal je vertellen ik heb er noooit van gehoord misschien moet je het zelf ff aan de bakker zelf vragen hoe of wat verder wens ik je succes met je zwangerschap
 
hahaha, nee hoor, kan geen kwaad-hennep en cannabis komen van dezelfde plant- maar hennep zaad bevat niet de halucinerende stoffen. Trouwens, ook cnnabis is niet slecht voor de baby-het gaat om het ROKEN ervan, waarbij schadelijke stoffen vrijkomen.
 
Terug
Bovenaan