Henoch Schonlein

Bij Mijn jongste van bijna 2,5 is de ziekte van henoch schonlein geconstateerd. Hij had een aantal weken hoge koorts en na en luchtweginfectie onstonden er op zijn beentjes en armpjes allemaal rode vlekken en bloeduitstortingen. Urine laten checken en daarna weer naar huis gestuurd om over 6 weken weer zijn urine te laten controleren. Iedere dag is anders, hij heeft veel gewrichtspijnen in zijn voetjes waardoor hij niet kan lopen. Ik zit nog met veel vragen, maar kan niet terecht bij de kinderarts. Ik wil hem eigenlijk niet meer naar het dagverblijf brengen, 1 dag per week, ik ben bang dat hij daar weer iets oploopt, waardoor we weer terug bij af zijn. Ik werk 3 dagen per week, maar moet nu wel keuzes gaan maken, maar kan niet met iemand hierover praten die hier ervaring mee heeft. Bij het Wilhelmina Kinderziekenhuis is een lange wachttijd. Nu loopt hij al 1 hele dag wel weer en worden de plekjes minder. Ik hoop dat er iemand is die hier ervaring mee heeft???
 
Wat heftig zeg. Ik kan je helaas niet helpen. Waarom kan je niet terecht bij de kinderarts? Is er geen website/forum met info en waar je als ouders ervaringen uit kunt wisselen? Sterkte en succes met de keuzes die je maakt/moet maken.
 
Terug
Bovenaan