henriette

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal!
Ik ben hier net op dit forum beland en krijg het wel een beetje benauwd, nu word ik nog even met mijn neus op de feiten gedrukt dat het soms niet zo heel makkelijk is om zwanger te raken!
Ik ben sinds gister gestopt met de pil,moest eigenlijk nog 2 weken doorslikken, maar het leek ons een leuk begin van 2005 om gelijk te stoppen, maandag ga ik foliumzuur halen, maar ik vroeg me af of ik nu wel gewoon naar bed kan gaan met mijn vriend en of het kwaad kan als ik dan zwanger word, wat waarschijnlijk niet zo'n vaart zal lopen, want moet niet eerst mijn eigen cyclus op gang komen?

En nog 1 vraagje voor de vrouwen die hun eisprong voelen, ik voel eens in de zoveel tijd kramp in mijn linker lies, dat duurd ongeveer 2 dgn, zou dit mijn eisprong kunnen zijn?

voor iedereen een gelukkig en vruchtbaar jaar!

Hoi Henriette,

Ik ben 27 dec gestopt met de pil (was 22 dec met deze strip begonnen). Heb net op internet gelezen dat het het beste is eerst je eigen cyclus op gang te laten komen omdat het anders moeilijk te bepalen is wanneer de bevruchting heeft plaats gevonden en dus wanneer het kindje geboren gaat worden.

Succes ermee.

Gr. Patricia

Hoi Henriette

Als je de pil slikt heb je geen eisprong. Wat jij al die tijd gevoeld hebt zal dus niet je eisprong zijn geweest. Ik voelde mijn eisprong soms wel en soms niet.

Natuurlijk kan je gewoon met je vriend naar bed. Alleen je moet er niet op rekenen dat het de eerste keer gelijk raak is. Ik heb de eerste acht maanden een heel regelmatige cyclus gehad van 28 dagen. Pas daarna werd het rommelig en had ik het idee dat dit pas mijn echte cyclus was, dat de pil pas echt goed uit mijn lichaam was. Na een jaar was ik toch eindelijk zwanger. Ik begon er op een gegeven moment moedeloos van te worden. Als ik toch nog ongi was geworden was ik naar de huisarts gegaan, nu moet ik om een andere reden en dat is toch een stuk leuker. Dus inderdaad, het kan wat langer duren, maar geef de moed niet op (zeker niet voordat je goed en wel begonnen bent hoor!).

Succes met klussen en een goed, gezond, gelukkig en natuurlijk vruchtbaar 2005!

Groetjes,
Miranda 31

hoi hoi

kijk toch niet zo naar anderen je hebt geen idee hoe het bij jullie zit
om maar eens een voorbeeld te geven van hoe het ook kan

wij verwachten onze derde alle drie de keren de tweede poging raak.

okay, ik vind het heel spannend, ik ga morgen faliumzur halen, en we kijken wel gewoon, we zijn nog hartstikke jong, 21 jaar, maar we hopen wel dat we snel zwanger worden!

Als je de pil slikt krijg je zeker wel een eisprong. Als ik mijn eisprong voel, voelt het als ongesteldheid. Het zit bij mij niet echt bij mijn lies, maar je weet het nooit, succes!

hmm, wat is het nu, krijg je wel of niet een eisprong? ik ga het maar eens opzoeken! ik bedoelde trouwens foliumzuur, geen falium..haha!

ja, volgens mij kan het geen kwaad hoor om gelijk met je vriend naar bed te gaan en als het gelijk raak is leuk toch? Door om een termijnecho te gaan zal je dan weten hoever je ben. Ik stopte met de pil in november en in december was ik zwanger zowel de eerste als 2 keer ging het gelukkig zo snel. Ik denk dat er voor en tegens aan zullen zitten maar ik ben ook niet meer 1 van de jongste en dat telde voor osn ook mee. Mijn man en ik hebben elkaar op latere leeftijd leren kennen vandaar. ik hoop voor jullie dat je snel zwanger mag zijn.

Terug
Bovenaan