henriette

A

Anoniem

Guest
Hallo!

Ik heb even een vraag, misschien dat iemand dit weet, ik ben onlangs gestopt met de pil, en ben netjes ongesteld geworden, maar nu heb ik behoorlijk last van buikpijn en pijnlijke borsten, mijn ongesteldheid is al over, daar kan het niet aan liggen. Ik hoorde ook dat als je aan de pil bent je niet echt ongesteld word, maar dat het een ontrekkingsbloeding is,maar ik neem aan dat als je zwanger bent je ook niet ongesteld word?

groetjes Henriette

Moeilijke vraag om te beantwoorden, het verschild zoveel per persoon.
Bij de één duurt het heel lang voordat de natuurlijke menstruatiecyclus weer op orde is en bij de ander is het gelijk weer goed.
Zelf heb ik de eerste maand ook veel buikpijn en zere borsten gehad nadat ik stopte, een reactie van je lichaam op het stoppen met de pil.
Lijkt soms veel op zwangerschapsverschijnselen, maar hoeft dus niet zo te zijn.
Bij mij ging dat over nadat ik de eerste natuurlijke menstruatie had gehad. Misschien dat je die nog moet afwachten?
(ik neem aan de de menstruatie die jij hebt gehad, de menstruatie is die nog komt nav de laatste pilstrip?)

Hoi hoi,ja het is moeilijk te zeggen,maar als je aan de pil bent,voel je al die dingen soms niet,en als je dan gestopt bent,dan krijg je allemaal kwalen,[was bij mij het geval] en wat je zegt je bent onlangs ongi geworden,het ligt eraan hoeveel,was het weinig of veel?maar dan kan het nog met de pil te maken hebben.de pil is zo uit je lichaam maar voordat je lichaam op gang is,duurt soms een tijdje sucse sgr manuela

bedankt voor jullie reacties, ik was inderdaad ongesteld naar aanleiding van de pil, ik ben na de teweede week van de pilstrip gestopt, normaal als ik ongesteld was zag ik altijd een duidelijke slijmprop zeg maar, en die heb ik nu niet gehad,nou ja, ik kijk het gewoon even aan, ik ben nu sinds dit weekend ook vaak misselijk, misschien wel een griepje op komst, en anders voor de zekerheid maar even testen!

Terug
Bovenaan