heo kan dit ?????

A

Anoniem

Guest
na 11 dagen over tijd heb ik nog steeds geen positieve test gehad en ben nog steeds niet ongetsled geworden hoe kan dit nou snap er helemaal niks van wie kan mij helpen
gr romy

Ben je al lang gestopt met de pil?
Over weekje weer testen als je nog niet ongi bent geworden of de huisarts bellen of over een maandje weer testen.
Succes

Heb dat ook 1x meegemaakt. Uiteindelijk toch ongi geworden. Ik heb gewoon gewacht en 1x in de week een test gedaan. Net toen ik dacht en nu ga ik naar de huisarts werd ik ongi. Kun je natuurlijk altijd doen, dan weet je het zeker. Wie weet ben je wel zwanger....

Tijs

Hoi romy,

Heb ik ook gehad. Ik was toen in die maand ontzettend bezig met zwanger
willen zijn. Ik dacht ook dat het zo was omdat ik 10 dagen overtijd
was. Maar de test bleef negatief. Uiteindelijk heb ik me erbij
neergelegd en werd   ik ongi.

Maar soms komt het wel eens voor dat je inderdaad een negatieve test
blijft houden terwijl je toch zwanger bent. heb ik eens over gelezen.

Voel je je wel zwanger?

succes Thessa

hoi romy,

heb het nu net zelf meegemaakt. Pas na 12 dagen overtijd (met wat licht bloedverlies, op dag 8 en 9) brak mijn menstruatie door, althans daar ga ik nu vanuit. Het ziet er totaal anders uit. Ik heb heel andere kwaaltjes dan normaal, had toen ik ongesteld moest worden, mijn gewone kwaaltjes. Snap er dus niets van. Maar ga gewoon weer verder, en hoop dat het een volgende ronde wel raak is.

succes.

quote: noorwegen reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-05-2006 21:04:15'));

hoi romy,

heb het nu net zelf meegemaakt. Pas na 12 dagen overtijd (met wat licht bloedverlies, op dag 8 en 9) brak mijn menstruatie door, althans daar ga ik nu vanuit. Het ziet er totaal anders uit. Ik heb heel andere kwaaltjes dan normaal, had toen ik ongesteld moest worden, mijn gewone kwaaltjes. Snap er dus niets van. Maar ga gewoon weer verder, en hoop dat het een volgende ronde wel raak is.

succes.

dit was ronde 1 pas, dus het is niet zo vreemd. Maar je wilt toch graag geloven dat het meteen raak is, dus getest op dag 0, 2, 5 en 7 (overtijd dus). Nu zal ik bij een volgende ronde pas testen na minimaal 7 dagen overtijd

bedankt voor jullie reacties
ben in januari al gestopt emt de pil maar heb 8 april miskraam gehad en ben nog steeds niet ongestled geworden me dokter zij dat het drie weken zou duren maar ben nu al 5,5 week verder ik wacht het maar af ga volgende week nog een test doen maar
gr romy

Terug
Bovenaan