hepl ik voel me raar

A

Anoniem

Guest
ik moet 5 juni ongi worden en vanochtend toen ik opstond voelde ik me heel raar, was misselijk maar niet dat ik moest spugen ofzo, raar gevoel in mijn buik, ben toch maar naar mijn werk gegaan.
nu ik weer thuis ben en achter de computer dit zit te schrijven lijkt het net of mijn hoofd op en neer gaat kan het moeilijk uitlegen, betje duizelig lijkt het op normaal draait alles dan rond maar nu lijkt het of ik naar boven en naar beneden ga en dan heel snel.
wat kan dit zijn, voel me zo raar. kan iemand mij helpen. als ik maar niet ongi wordt.
wordt hier zo onzeker van..

help help help.

sherina

Hey hallo,

Weet niet zo goed je achtergronden!!!
Hoe lang ben je al met de pil of spiraal gestopt???
Zou met ontpillen te maken kunnen hebben, dat je lichaam daar heftig op kan reageren, maar kan ook zijn dat je gewoon zwanger bent!!! Of je lichaam houd je voor de gek!!!
Zeker wordt je daar onzeker van maar je moet ff je nod afwachten, ja das nogg ff vrees ik!!!
Succes hoor!!!

Liefs Sandy

hoi      
bedankt voor je berichtje. ik heb in jan mijn spiraaltje er al uit laten halen dus daar kan het niet meer aan ligen..

ja en wachten is zo moeilijk..

sherina

Hoi Sherina, het klinkt wel als zwangerschaps kwaaltjes!
Hopelijk word je niet ongesteld en dan kun je snel testen, woensdag! (of later)
Veel suc6!
Liefs Eva

bedankt voor het berichtje ik hoop dat het zo is ik heb namelijk pco,
dus laten we hopen dat het dan nu zover is ik ben van paln om dan op vrijdag te testen als ik nog niet ongi ben..

groetjes sherina

Terug
Bovenaan