@Heppy

Hey meid,

Hoe is het met je? Jullie hebben morgen toch de echo voor de geslachtsbepaling? Ben benieuwd of de uitslag hetzelfde zal zijn en jullie lekker op je roze wolk mogen verder dromen :)

Hoe laat mag je? Laat je nog wat weten? Je bent ook weer begonnen op werk he? Gaat het?

Liefs Lynn.

Heyyyy wat lief dat je er aan denkt! Ja alles vaat weer redelijk qua verkoudheid. Is nog steeds niet weg! Werken geeft me gelukkig afleiding en voel me eigenlijk wel fit hoor. Jammer is wel dat ik nog 5. An 7 dagen smorgens moet rennen naar de wc. Dacht dat die periode wel voorbij was haha. Maar voor me vervolgens niet misselijk ofzo. Dus jet valt harstikke mee!

Om 8.30 hebben we de echo. Ben meganiewsgierig of het eccht.een meid is, of grote verassing een jongen! Het maakt me echt niet uit. Wil het gewoon weten!!!!
Nerveus ben ik niet, alleen maar nieuwsgierig. Ik laat het jullie strakjes weten. Eerst shoppen daarna als kleineupje goed.ervoor ligt he.

Tjne dag he!

Liefs

Bijna alweer een echo. Geniet er maar lekker van. En zoals je al zegt, mocht het plots een jongen zijn (wat me dan wel heel raar zou lijken) dan maakt het niet uit. Maar je kunt straks echt even lekker shoppen. Veel plezier!!!!!

Hee heppy,

Wat spannend meid, lekker vroeg naar jullie ukkie spieken! Als ik dit zit te typen, ben je al bijna aan de beurt en idd, het moet raar lopen wil het nu opeens een jongen zijn maar idd net zo leuk!

Jammer dat je nog zo vaak naar de wc moet rennen, je zou denken dat dat nu wel over zou zijn....en nog steeds verkouden? Bah! Hardnekkig hoor.....Ben wel blij te lezen dat je je verder wel fit voelt.

Nou meid, heel veel plezier en lekker even shoppen zo, ben benieuwd wat je allemaal hebt gekocht straks.
Ik lees je verhaal weer tegemoet.

Liefs Lynn.

Terug
Bovenaan