@heppy0001

Lieve heppy!!!!!!!!

Morgen ben jij aan de beurt voor het spieken naar jullie kaboutertje :) Ik wens je heel veel plezier en een mooi kloppend hartje!

Hoe voel je je? Ben je zenuwachtig?

Liefs Lynn.

Ben meeeeeeeega nerveus!!!!!

Hahaha, kan het al de hele dag nergens anders over hebben! Vooral omdat een collega van mij 15 weken is en een andere is aan de klus zeg maaar. Dus we hebben het al een tijdje alleen maar over babietjes!

Ben echt heeeeeel erg benieuwd. Ik denk dat het wel goed zit (aan de klachten die ik heb te zien), maar je weet maar nooit...

Het blijft toch spannend!

Ben morgen bijna 8 weken, dus moet eigenlijk wel kloppend hartje te zien zijn.

oooeeeeeeh ik hoop dat ik ga slapen!!

Liefs

Hahahaha! Heppy.....leuk hoor! En zooooo herkenbaar. Wat is het toch leuk om de hele dag over baby-tjes te kletsen....

Ga straks lekker slapen en morgen heb jij gewoon een knal goede echo! Yoehoeeee!
Hoe laat mogen jullie? Ik hoop voor je, een beetje vroeg.

Neeeeeeeeeeeee we mogen ook nog pas om 16.00!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vind het echt niet leuk maarja, bn allang blij dat het morgen morgen is haha. Eerst van 8-12 werken, dan thuis ff liggen en douchen e.d. alles ff bijwerken haha. Word een inwendige echo dus moet er netjes bijliggen he!

Ben echt heeeeeeeel erg nieuwsgierig weer!

Liefs

Mijn zoontje is ook nog ziek dus niet zo'n hele goede nacht gehad. En toen ik wakker werd kon ik niet meer slapen omdat ik aan vanmiddag moest denken!!!

Thnx girlz, ik laat straks weten hoe het was. Hopelijk goed nieuws!!

Liefs

Terug
Bovenaan