herbruikbare luiers

Hallo,
Ik Adeline, momenteel 8 maanden zwanger. Ik ben zonet naar een infosessie geweest over herbruikbare luiers, maar heb nog mijn twijfels. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik heb ondertussen een grote voorraad kleertjes aangelegd, maar twijfel of alle kleertjes combineerbaar zijn met deze toch dikkere luiers. Of heb ik het verkeerd?

Ha! Wij gebruiken nu wasbare luiers voor onze dochter van 9 weken en zijn er echt super blij en tevreden mee! Het is een flinke investering in het begin, maar uiteindelijk scheelt het juist veel geld. Ik was in het begin een beetje huiverig voor ‘viezigheid’, maar dat valt me echt alles mee, het gaat zo in 1x de was in en komt er schoon uit, ook zonder vlekken oid. We hebben gekozen voor tweedelig systeem, dus met een basisluier en overbroekjes. Dit zijn inderdaad wel iets dikkere pakketjes, maar tot nu toe volgt ze gewoon netjes de reguliere maten (nu met 9 weken net in 62). Wij hebben nog niet meegemaakt dat kleertjes niet passen vanwege de luier, maar kan me wel voorstellen dat een spijkerbroekje wat lastiger zou zijn. Wij gaan nooit meer terug in ieder geval!

Terug
Bovenaan