Here I am.....

A

Anoniem

Guest
zow meiden, ik ben weer terug......van niet lang weggeweest

half acht vanochtend mocht ik me melden in het ziekenhuis, acht uur ben ik naar de OK gegaan en om kwart over acht was alles alweer achter de rug....

maar wat heb ik er tegen aan gezien zeg...verschrikkelijk....tot dat ik de ruggeprik kreeg kon ik wel zeven kleuren poepen whahaha....maar toen de ruggeprik gezet was hadden we best wel lol op de OK....ondanks de ingreep en vond het ook wel wat emotioneel vooral toen de gyn zei dat er niets meer van zichtbaar was en dat alles in elkaar geklonterd was dat kwam gewoon hard aan....maar ze hebben me daar zow goed opgevongen door geintjes te maken etc etc....er was zelfs een mannelijke co-assistent van een jaartje of 20 en die ging het liedje "mag ik je kijkdoos even zien zingen" nou het klinkt heel raar maar we moesten wel enorm lachen....het brak gewoon ff de sfeer en mijn humeur zeg maar....wel vroeg de gyn. of ik er wel tegen kon dat ze zo deden....

om 8.15 lag ik weer op de verkoeverkamer en de verpleegkundige had wel door dat ik tegen een geintje kon dus ze zei tegen me van nou stap maar ff over op je gewone bed...ik natuurlijk proberen maar hahaha dat wou natuurlijk niet....wat een maf gevoel zeg dat je geen controle over je eigen hebt...

Harald was om 8.30 alweer bij me want toen was ik weer op zaal...ik lag alleen dus hij mocht heerlijk bij me blijven.....om 9.45 was bijna al mijn gevoel weer terug en ze hadden gezegd dat als ik kon plassen ik naar huis mocht.....dus ikke drinken...1.5 liter en dan nog de vochtzakken....en toen moest ik plassen en wou ik eruit stappen...Harald boos want al mijn gevoel was nog niet terug...dus ik ging direct door mijn benen....dus maar ff snel op het knopje gedrukt en toen ben ik met ondersteuning geweest....
Om 10.30 kreeg ik goedkeuring dat als de gyn. was geweest ik naar huis mocht...nou wat een drama zeg...om 13.45 kwam ze pas ivm. spoedoperaties....natuurlijk moest ze dat doen want als ik daar zelf had gelegen zou ik het ook niet prettig vinden als ze wegging....maar ik wou zow graag naar huis.....

Maar nu ben ik lekker thuis en Yoëll en ik hebben van 14.45 tot 17.00 heerlijk met zn tweetjes geslapen en daarna is hij met papa naar de winkel gegaan om ff een pizzaatje te halen...daar heb ik zown zin in....dus mijn wensen worden gehoord nu...heerlijk hoor een beetje vertroeteld worden....

dus ik ga zow lekker eten....maar ik moest eerst ff mijn verhaal aan jullie kwijt....

Ben echt zow opgelucht dat het achter de rug is en hopelijk krijg ik nu geen ontstekingen etc....en kunnen we nu na alle ellende weer heerlijk ons normale ritme weer oppakken.....

Bedankt dat ik ff alles kwijt kon bij jullie....het heeft me erg goed gedaan hoor.....

een cyberknuffel voor jullie allemaal

Liefs Denise

Lieve Denise,

Wat fijn voor je dat het allemaal al met al is meegevallen. Wel gek om te lezen dat je zoveel lol hebt gehad, maar ik gun het je natuurlijk van harte. Vaak kun je met humor de situatie beter relativeren en gelukkig hadden ze dit bij jou goed ingeschat.

Ik hoop dat je het een plekje kunt geven en veel sterkte bij je herstel. (wel echt rustig aan doen hoor!!)

gr. Charlotte

Wat fijn dat het de ingreep je is meegevallen, Denise!
En wat kun je positief zijn, ondanks alle tegenslagen! Heel knap!
Laat je maar lekker vertroetelen en hopelijk kun je alles een plekje geven nu de hele lichamelijke rompslomp achter de rug is!
Geniet maar lekker van Yoëll en Harald natuurlijk!

Groetjes,
Geeske & Wieteke

Fijn dat het toch nog is mee gevallen. Wat gaat dat snel eigenlijk zo'n ingreep, had ik niet verwacht. En nu ff rust nemen en genieten van je mannen. Succes!

Hè,.. wat een opluchting te lezen dat het je allemaal is meegevallen.
Daar ben ik erg blij om!

Laat je nog maar even lekker verwennen en  rust goed uit..

Esmé mv Kay

He vrouwke!

"fijn"dat het toch allemaal goed is gegaan en dat ze je zo goed hebben gesteund!
Geniet maar lekker van het verzorgen  door je mannetjes!!

Marieke mv Lyanne

Neem ook je tijd naast verzorgen en verwennen hè.
Lijkt mij toch niet niks ondanks dat het goed gegaan is en dat het je, gelukkig, is meegevallen.
Dus toch wil ik je ook sterkte wensen met opknappen.

Liefs Renske

Lieve Denise,

Wat heb jij je sterk door deze situatie heen geslagen, petje af. Heel veel beterschap de komende dagen, je lichaam moet toch weer even de tijd krijgen om terug te gaan naar zijn oude situatie.

Knuffel,

Nanda

Terug
Bovenaan