Here we go again...

A

Anoniem

Guest
Hoe kan het toch dat ik niets voel als ik 'geen' kans heb op een zwangerschap en nu weer van alles voel als ik een IUI heb gehad? Natuurlijk, het niet lekker voelen zal door de pregnyl komen, dat is tenslotte HcG, maar de rest?
Voel ineens weer 100x zoveel steekjes en krampjes ed die ook voorheen nooit op een zwangerschap hebben gewezen. En als het al raak zou zijn, dan zou ik nu echt nog niets voelen op dag 5 na de IUI. daar is het gewoon veel te vroeg voor.

Ik weet het zo goed te vertellen, maar elke keer als ik iets voel in mijn buik, komt er toch weer een sprankje hoop in mijn hoofd op. Zo onrealistisch...

Hoop dat ik het aardig de kop in kan drukken deze ronde en er relatief relaxed doorheen kan 'fietsen'. Er staan iig een paar drukke weken voor de boeg. Deze week 5 dagen werken ipv 4, mogen studiemiddag, volgende week een avond kinderehbo, de week daarna ook, evenals een avondactiviteit van mijn werk. Een hoop afleiding, nu maar hopen dat het genoeg is!

Liefs Daisy

Het blijft altijd spannend... Fijn dat je genoeg afleiding hebt! Hoop voor je dat de dagen snel voorbij gaan en dat je straks toch een mooie positieve test in handen mag hebben!!!

Liefs M

Hey Dais,

Wat is het toch moeilijk he op geen hoop te krijgen als je van alles voelt! Ik had ook al snel last van kwaaltjes vooral moe, had niet zoveel last van mijn buik..... Dus het kan wel zo snel.

Ik hoop dat het deze keer raak is en dat de 2 weken snel voorbij zijn. Lekker dat je het zo druk hebt dan gaat de tijd lekker snel.

Mijn duimen draairn volop!

Sprankjes hoop mag je altijd hebben ook al heb je heel wat tegenslagen gehad....

Ik hoop het echt voor je.... Succes

Liefs

Herkenbaar: in de zin van dat je van alles voelt, of denkt te voelen. Denk wel dat doordat je t zo graag wil en je er continue mee bezig bent je lijf daar op reageert. Dus dat je t vaak soort van zelf veroorzaakt.
Irritant, dat wel.
Wat loslaten, ja dat is natuurlijk makkelijk gezegd, maar mij lukt t niet.

Idd zoveel mogelijk afleiding zoeken en goede moed houden!
Succes!!

Hey meid!

Heel erg herkenbaar en begrijpelijk hoor.
Blijf dat sprankeltje hoop houden, dat houd ons op de been :)

Hoop dat de tijd wat sneller voor je gaat, ik ga kei hard voor je duimen meid!

Dikke knuffel&veel liefss

Altijd fijn om weer bevestigd te krijgen dat je niet de enige bent met dit 'probleem'!

13 oktober mijn nod, maar vanaf 7 oktober ga ik elke dag al testen. Alleen maar om te kijken wanneer de pregnyl uit mijn lijf is. Misschien dat ik me dan ook wat meer neer kan leggen bij het feit dat ik gewoon moet wachten op wat komen gaat. Zal ongetwijfeld positief testen, zeker de eerste dagen. Als ik eenmaal negatief heb getest, wacht ik netjes tot 14 oktober in de ochtend.
Van babyboom een erg mooie digitale test van clearblue opgestuurd gekregen, dus de uitrusting is er klaar voor! Alleen het testen vanaf zondag, doe ik met goedkope, haha!

Het doet me altijd goed, hier wer even wat meiden te 'spreken'! Liefs Daisy

Heel vervelend dat je er nu weer zo onrustig van wordt. Ik hoop dat je het los kunt laten en kunt toeleven naar de volgende IVF. Deze ronde een beetje vergeten, en wie weet blijkt dit dan toch 'de' IUI die het verschil maakt. Maar dat is moeilijk....

Hoe gaat het trouwens met BB? Hebben ze je nog gefilmd?

Sterkte weer de komende weken.
Wenser

Terug
Bovenaan