herfstjas

Hoi,

Wat een elende voor zwangere vrouwen om een fatsoenlijke jas te vinden!
Mijn zomerjassen krijg ik niet meer dicht vanwege die buik..en ik kan nergens een jas voor nu vinden.
Toevallig had ik vorige winter een A-lijn jas dus daar pas ik straks met buik wel in, maar daar vind ik het nu gewoon te vroeg voor.

Mijn vorige zwangerschap was het meest in de lente en zomer dus toen had ik genoeg aan een spijkerjas die ik open kon laten hangen...maar als het een beetje hard waait vind ik dat nu te koud!

Hebben jullie al wel een jas gevonden voor nu of trek je iets anders aan? (of sjaal om )

groetjes Elise.

hoi hoi

ik vond het ook moeilijk wat ik nou aan moest doen als het wat kouder werd.
ik wandel namelijk 2 en soms 3 keer per dag langs het kanaal met de hondjes.
nou en daar staat vaak een behoorlijk windje (zoals we gewend zijn in zeeland!)

ik ben al snel op zoek gegaan naar een "tussendoor"jas.
toevallig was er bij de zeeman (of all places!) een jas die maar 3 knopen heeft. die knopen eindigen net boven je buik. en dan valt ie naar beneden. ik heb er nu nog wat ruimte in over dus mijn buikje kan nog wel ff groeien.
tegen de tijd dat die niet meer past, ga ik weleens verder zoeken.
(duimen dat datnog wel ff duurt! hahaha)

HOI,
Ja ik had dit probleem ook.. Een leuke spijkerjack, maar ja dan open houden. Nu heb ik een poncho erover heen. Er zijn nu best veel te koop, lekker warm en over een spijkerjack ideaal.

Succes met zoeken

groetjes Therablondi

Ja 'positiejassen' heb ik nog niet gezien. Zelf draag ik een lekkere fleecetrui, evt met regenjas erover. Of een sportjasje. Die zijn ook lekker wijd.

Mar normaal heb ik ook geen speciale jas voor de herfst hoor. 1 zomerjasen 1 winterjas vind ik duur zat.

Ik heb straks wel een nieuwe winterjas nodig waarschijnlijk. Die oude zat normaal al niet heel erg wijd.

Hoi meiden, ik ben nieuw hier en heb me van de week ook al op de uitgerekende lijst gezet, ben 11 februari uitgerekend van een tweeling, de 4 jaar medisch circuit.

Maar goed, even over de jas. Ik heb een hele leuke zwart herfstjas gescoord van MamaLicious, kosten: € 59,95. Dat vond ik zelf wel een leuk prijs. Het is een positiejas, zwart in een A--lijn tot net boven de knie. Hij is niet echt dik, maar met een warme shawl erin moet dat goedkomen. Wat ook een leuk alternatief is, is een opslagdoek/cape, van warme winterwol, er zit een gat in voor je hoofd en die biedt ook de nodige warmte. En ja, we zijn allemaal in februari uitgerekend en de laatste weken vast niet meer zo super mobiel om de echte kou in te gaan, dus dat heeft met betrekking tot de winterjas alleen maar voordelen.

Succes met shoppen!

Groetjes, Pleun

Hoi,

Ik heb een stoffen woillenjas gekocht met knopen. Ik kan dan de bovenste knopen dichtdoen en de onderste open laten.

Bij mijjjn vorige zwangerschap heb ik nog tot 2 weken voor de bevalling fullt ime gewerkt (en op de fiets naar het werk). Tot de dag voor de bevalling heb ik nog gefietst.
Toen de vliezen braken hebben we nog een uur gewandeld om de weeen op gang te brengen!

Ik hoop dus nu net zo mobiel te zijn!

Ik had het zelfde probleem. Van mijn nicht had ik een winterjas gekregen van mamalicious, maar die is nu nog te groot. En de korte zomerjasjes zaten wel heel krap.
Bij de H&M (ook online:  hier ) hebben ze een trenchcoat (zwart en bruin) die maar drie knopen heeft tot onder je borsten en dan een band. Ideaal voor uitbuikende vrouwen ;) (zie hier voor voorbeeld )

Zelf heb ik bij de H&M een A-lijn herfstjas gekocht met een rits. Ik had gewoon een paar truien onder mijn trui gepropt en gekeken welke maat het beste past én ook nog leuk staat (niet geheel onbelangrijk, winterjassen maken je ook al zo dik). Ik was voor 50,- geslaagd iig. Maar die jas was alleen in de winkel verkrijgbaar.

Nu zijn er erg veel A-lijn herfst en winterjassen bij de H&M dus zeker de moeite waard om even te kijken!

Terug
Bovenaan