Herfstwandeling gaat niet door????

A

Anoniem

Guest
Zoals de titel al zegt....Althans, nog ff met een aantal vraagtekens op het eind, want deze beslissing maak ik niet in mijn eentje...
Maar het word a.s donderdag super slecht weer hier in het Gooi.
Ik heb in de onderlinge mail al een voorstel gedaan om een nieuwe datum te plannen in het voorjaar....
Ik weet dat velen van jullie erg teleursgesteld zijn, maar meiden, we kunnen moeilijk in de stromende regen rond sleuren met die kleintjes.Het ziet er namelijk naar uit dat het er zo uit gaat zien, vandaag was het hier al rotweer....
Ik heb een leuk voorstel gedaan per mail,  voor een voorjaarswandeling, hoop dat iedereen dat ook een goed alternatief vind...maken we gewoon weer opnieuw een datum-prik rondje, nu hebben we er flink de tijd voor...
Jammer, maar het is niet anders.
Nogmaals, ik wil niet in mijn eentje deze beslissing nemen, maar weet misschien wel het beste te vertellen dat het hier rotweer is en dat het beter is een nieuwe datum te prikken.
Hopelijk reageert iedereen even die mee zo gaan dan ben ik er in ieder geval gerust  op dat iedereen het weet.
Groetjes Roos.

hoi hoi.ik vind het een goed idee om van de herfstwandeling een voorjaarswandeling te maken.Hier was het vandaag knap weer ,Alkmaar e.o ,maar als het elders slecht weer is heeft het idd geen zin om met de kleintjes te gaan wandelen.Ik   vind het echt een heel leuk idee,dus meiden,gaan we met zn allen voor de voorjaarswandeling.groetjes,karin(mama van Nicky)

ook hier was het goed weer gewoon lekker droog dus ja,ik zou het erg jammer vinden als het niet doorgaat morgen maar helaas als iedereen wilt afblazen dan heb ik niks te willen he:p:p

liefs

hoi meiden,
het volgende berichtje heb ik ook via de mail verspreid, maar ik dacht zet het ook even hier neer.

groetjes linda

hoi meiden,

ik ben een van de laatste die af wil zeggen, maar ik denk dat het beter is dat we een beslissing gaan nemen. ik heb net ook even op de buienradar gekeken en tot morgen begin middag ziet het er redelijk uit, paar mini buitjes maar vanaf engeland lijkt er wel iets groots deze kant op te komen. en ik wil het niet op mijn geweten hebben dat we vrijdag met een dozijn zieke kindjes zitten.

bij deze wil ik ook graag het besluit nemen om het dan toch maar af te zeggen voor morgen, al vind ik het wel heeeeeeeeeel erg jammer, want ik heb me er toch best wel op verheugd.

er werd een nieuwe datum geoperd voor half december, ik wil de datum prikker wel even aanpassen en rond sturen om te kijken of dat een optie is en anders ben ik helemaal voor het idee van roos (al is het wel erug ver weg)

groetjes linda

ps ik denk dat het handig is als we de telefoon cirkel even in werking stellen om toch even iedereen om de hoogte te stellen, voor het geval niet iedereen zijn mail of het forum leest. en dan ook bellen naar de gene die rood zijn.

Hoi,

11 december kan ik helaas niet (zag dat in de mail voorbij komen) zodra ik weer op de been ben, heb ik een baan en werk ik voortaan op donderdag.
In het voorjaar vind ik een prima idee. Ook op een zondag. Ook al is ons weekend vrij heilig met dingen samen doen, dit wil ik wel een keer opgeven voor een zondag hoor! Het lijkt me errug leuk!

Liefs Reneke

Hoi Reneke,
Lief dat je jullie weekenddag ervoor willen opgeven komend voorjaar!
Bij ons is íe inderdaad ook heilig, maar ik ben bang dat we er anders niet uitkomen wat betreft het vinden van een datum waar zoveel mogelijk moeders kunnen...
Groetjes roos.

Hoi!

Nog even snel 1 berichtje voor ik naar mijn nichtje in het ziekenhuis ga...

Reneke: hoe is het met je? Voel je je alweer wat beter?
en met Myrthe? is ze nog steeds zo aan het uitproberen?

Ik hoop dat je wel meekan in het ovorjaar of op een andere datum die op datumprikker staat, ik zou ook jou en Myrthe  graag eens willen ontmoeten!

Goed, ik hoop dat het allemaal reilt en zeilt.

Liefs Monica

Terug
Bovenaan