Wij zijn vanochtend naar het bos met daar een kinderboerderij geweest. We hebben een uur lekker gewandeld, paddestoelen gekeken, beestjes gekeken en het halve bos mee naar huis genomen! Ik had voor allebei een plastic zakje meegenomen waarin ze spulletjes uit het bos konden stoppen. Patrick heeft vooral heel veel eikeltjes en stokken meegenomen en ilona vindt die prikdingen waar kastanjes inzitten helemaal leuk!
Jullie begrijpen wel dat de kids harstikke moe waren! Ilona ligt nu lekker te slapen en patrick ligt op de bank te rusten (mam, ik hoef niet te slapen, ik ben een grote jongen, hihi).
Vanavond gaan we alle gevonden spullen aan papa showen en morgen met de kastanjes poppetjes maken.
Als het zo'n lekker weer is vind ik de herfst best ok hoor, maar het moet niet regenen, dat vind ik minder!
x
Jullie begrijpen wel dat de kids harstikke moe waren! Ilona ligt nu lekker te slapen en patrick ligt op de bank te rusten (mam, ik hoef niet te slapen, ik ben een grote jongen, hihi).
Vanavond gaan we alle gevonden spullen aan papa showen en morgen met de kastanjes poppetjes maken.
Als het zo'n lekker weer is vind ik de herfst best ok hoor, maar het moet niet regenen, dat vind ik minder!
x