Herhaalde miskramen / 7 van de 8 mis...

Hallo allemaal,

Helaas hebben wij van de 8 zwangerschappen 7 miskramen gehad in 3 jaar tijd. Alle onderzoeken gedaan en er is niets te vinden bij de gynaecoloog. Toevallig sprak ik vanavond iemand die tijdens haar 2 (zeer voortreffelijke) zwangerschappen de voedingsadviezen van Jaap Huibers opvolgde. Heeft iemand hier ervaring mee?

Zelf had ik zwangerschapshypertensie, was ik 30 kg aangekomen, zuurbranden, slechte stoelgang etc. en dan ook nog ingeleid. Begon om 7:00 uur en om 22:15 hebben ze onze zoon aan zijn fontanel (AAA-ligging) met een knip tot bijna in mijn lies er met grof geweld uitgerukt. Dus geen echt  prettige ervaring met zwanger zijn en bevallen, maar ik zou het voor zo'n wereldwonder nog wel 10 keer willen overdoen!

Onze zoon wordt bijna 2 jaar en we zijn dolgelukkig met hem en  we willen hem ook zo heel erg graag een broertje of zusje geven!
Dus... is iemand bekend met de voeding van Jaap Huibers? N.a.v. het verhaal van de mevrouw die ik vanavond sprak werd ik er erg enthousiast over! Heb in ieder geval alvast een boek van hem besteld op bol.com proberen lijkt me in ieder geval in mijn situatie niet slecht! Maar ik hoor ook toch graag wat meer verhalen over herhaalde miskramen en wat jullie er aan proberen te doen dit te voorkomen.

Groetjes van Roelinda, de mamma van Justus.

nee met die voeding dat weet ik nie maar heb 8 jar geleden ook 5 miskraamen gehad maar toen werd ik weer zwanger van mijn dochter danischa en moest van de gynekoloog bloeverduners slikenvitamine is dat en dat gaa goed aleen zijn ze dan wat zwaarder rond de 8 pond en nu was ik weer zwanger en gelijk medicijnen geslikt en heele goede zwanger schap gehd verder groetjes jolanda

Hoi,

Jaap Huibers is natuurgeneeskundig therapeut en adviseert mensen met een heleboel aandoeningen tot en met kanker aan toe. Er zijn ook boeken van hem. In dit geval lijkt het baadt het niet dan schaad het niet, maar vergeet niet dat de reguliere geneeskunde je kan helpen de oorzaak op te sporen.

Heel veel succes,

Patricia

Ik heb ook in de afgelopen 3 jaar 7 miskramen gehad. Ik heb een chromosonen afwijking en dat hebben ze een jaar geleden ontdekt. Omdat ik twee afwijkende heb is het eigenlijk onmogelijk om een kindje te krijgen. Nu heb ik een dochtertje van 3 jaar dus ik weet wel dat het mogelijk is. Ik ben nu weer zwanger maar weet wel dat de kans heel groot is op weer een miskraam. Maar ik heb het bewijs dat het kan dus is het voor mij moeilijk te accepteren dat ik geen kinderen kan krijgen.

Liefs Elina

Terug
Bovenaan