Herhaalde miskramen auto-immuunziekte

<p>Hallo,</p><p>Ik heb in een jaar tijd 2 miskramen gehad. Loop ook bij de gyneacoloog omdat het tot 2 keer toe niet vanzelf op gang kwam.</p><p>Nu kunnen 2 miskramen achter elkaar nog gewoon pech zijn. Maar ik heb Vitiligo (huidziekte) en dit is een auto immuunziekte. Ik las op internet dat je met een auto-imuunziekte een verhoogde kans op miskramen hebt omdat je lichaam lichaamseigen cellen afstoot: in dit geval de vrucht.</p><p> </p><p>Zijn er meiden die wel zwanger zijn geworden ondanks een auto-imuunziekte? Of die ook herhaalde miskramen hebben gehad?</p>

Hoi! Ik heb ook een auto-immuunziekte en ik heb inmiddels een zoontje van 3 weken. Dit was mijn eerste zwangerschap en die verliep eigenlijk zonder problemen. Ik hoop dat het bij jou ook snel lukt!

Hi,
Ik heb 2 miskramen gehad bij 5 en 11 weken. Nu 12 weken zwanger, hopelijk blijft het nu goed gaan.
Vaak is het domme pech. Vriendin van me heeft 8 miskramen gehad, allemaal onderzoeken gehad kwam niks uit. Nu bijna uitgerekend van de 3de.
Ik denk altijd, blijven volhouden. Succes en sterkte!

Hi,
Ik heb 2 miskramen gehad bij 5 en 11 weken. Nu 12 weken zwanger, hopelijk blijft het nu goed gaan.
Vaak is het domme pech. Vriendin van me heeft 8 miskramen gehad, allemaal onderzoeken gehad kwam niks uit. Nu bijna uitgerekend van de 3de.

Hi,

Ik schrik hiervan! Ik heb ook Vitiligo alleen in mijn gezicht rondom mijn ogen, en een trage schildklier. Ik heb in januari een miskraam gehad en ben nu opnieuw zwanger tussen 5 en 6 weken... Ik heb 26 april eerste echo en loop bij de gyn. Ik  heb nooit geweten dat het invloed zou kunnen hebben op je zwangerschap. Het maakt me nu eigenlijk nog nerveuzer ?

Hoi allemaal,
Ik heb ook een auto-immuunziekte (bloedziekte) en daarnaast een traag werkende schildklier. Afgelopen augustus gestopt met de pil en in september was het al raak. 
Ik ben nu 30 weken en 6 dagen zwanger, mag niet klagen want heb echt nergens last van! Mijn ziekte is zelfs niet erger geworden, waar de doktoren wel bang voor waren!
Ik denk dat het bij iedere ziekte anders is maar dat er ook veel geluk bij komt kijken! Sterkte en veel succes allemaal!!

Hoi allemaal, Ik heb ook een auto-immuunziekte (bloedziekte) en daarnaast een traag werkende schildklier. Afgelopen augustus gestopt met de pil en in september was het al raak.  Ik ben nu 30 weken en 6 dagen zwanger, mag niet klagen want heb echt nergens last van! Mijn ziekte is zelfs niet erger geworden, waar de doktoren wel bang voor waren! Ik denk dat het bij iedere ziekte anders is maar dat er ook veel geluk bij komt kijken! Sterkte en veel succes allemaal!!

Terug
Bovenaan