Hi allemaal!

Ik ben benieuwd wat de ervaringen zijn van anderen die vanwege herhaalde miskramen een traject in Gent zijn gestart en hoe dat verliep positief of negatief?

Mijn situatie: 1 gezond kindje 4 jaar geleden 2x bbz (verwijdering eileider en vrije buikholte) 9x miskraam (variërend 6-10 weken). Het maakt in mijn geval niet uit of het hartje klopte het stopt helaas daarna vanzelf. Dit ook in combinatie met gebruik utrogestan en aanpassing leeftstijl. Ik ben 30 jaar en slank/gezond/sportief dus nog niet te oud voor een traject. Fertiliteit weet niet hoe verder te handelen en verwijzen ons naar Gent.

Wij komen in Nederland niet in aanmerking voor ivf iui icsi want wij worden makkelijk zwanger en hebben een voltooide zwangerschap gehad voor dit alles. Alle testen in NL zijn niet afwijkend(man/vrouw).

Wij mogen in okt naar Gent de wachtlijst was erg lang(5mnd+) en heb geen idee wat te verwachten.

:)
 
Hi Practicalmom, ik ben benieuwd hoe het met je gaat. Ik ben onder de indruk van je verhaal. Ik hoop dat alles goed met je gaat ☘️
 
Terug
Bovenaan