herhaalde miskramen wie weet meer?

Hello allemaal

Ik zie het niet meer ben zo negatief als ik weet niet hoe. Ik heb vorig jaar twee mk gehad eentje na 5 1/2 week en eentje na curretage was met 6 wkeen gestopt met groeien. Nu ben ik sinds 5 maanden weer bezig en als twee keer overtijd een licht positieve zwangerschapstest en twee dagen later ongi. Ik ga nu naar de gyn 6 juli want ik wil weten wat er is. Wie heeft er eravringen hiermee en wat kan ik verwachten?

Ik ben nu zo negatief dat het nooit meer gaat lukken en dat het altijd steeds fout zal gaan in die eerste 6 weken terwijl ik een gezonde dochter heb.

Liefs
LL

Hi Liselotte,

Ik kan me je angst erg goed voorstellen. Het doormaken van één mk is zwaar maar na een tweede keer en 5 maanden later lijkt het me nog zoveel zwaarder. Ik heb helaas geen ervaring met dit soort onderzoeken maar wil je in ieder geval veel sterkte wensen de komende tijd en hoop dat de uitslagen goed zullen zijn en  er voor jou ook snel een goede zwangerschap is. Probeer vertrouwen te blijven houden, hoe cliché ook: je bent twee keer zwanger geweest en dat is echt een goed teken.

Hou je taai!!!

Liefs,
Daantje

Terug
Bovenaan