Herken iemand dit gevoel....

A

Anoniem

Guest
Hoi Meiden,

Ben al een tijdje niet op het forum geweest, omdat ik merkte dat ik er zo teveel mee bezig was. Maar lees al die tijd wel mee met jullie hoor! Voor diegenen die nieuw zijn, ik ben sinds april gestopt met de pil nadat ik 7 jaren aan de pil ben geweest.

Nu heb ik een vraagje, mijn laatste menstruatie begon op 18 augustus, heb een cyclus van gemiddeld 44( ben onregelmatig) dagen, dat betekent dat ik a.s. maandag 1 okt. mijn NOD heb. Nu heb ik gister gekluts, maar ik zag vanmorgen dat ik heel lichtjes, maar dan ook heeeel lichtjes  beetje bloedachtig rood in mijn onderbroekkie was,  betekent dat ik nu onnie  of dat het komt omdat we gisteravond gekluts hadden.. ik heb wel krampjes, maar  had ook veel afscheiding afgelopen week...dus  dacht misschien is het wel zover...maar toen ik heel lichtroze drupje zag in mijn onderbroek was in weer terleurgesteld...
herken iemand dit?
Alvast  bedankt!
Groetjes, Arees!  

Hoi Meis,

misschien was het dat jullie geklust hebben gisteren? dat kan makkelijkhoor, dat je een bloedvaatje beschadigt, en ben je misschien toch gewoon zwanger! niet te gauw moed opgeven he! wat had je voor afscheiding dan???
kop op hè!!! liefs Em

Hoi Emmie!
Als eerste bedankt voor je opbeurende woorden!
Mijn afscheiding is waterig en dan zit er een heeel klein hoopje draaderig slijm en die zie je wel omdat die draaderig is. maar daarom heen is een plasje (sorry is beetje onsmakelijk) doorzichtige afscheiding...dat heb ik nooit vlak voor mijn NOD, dus dacht..dat het missschien deze keer wel raak zou kunnen zijn...maar goed, ik zal ff afwachten dan....
Liefs!!!!

Hey !
Het kan ook je eisprong zijn geweest, dit kan soms ook gepaard gaan met een klein beetje bloedverlies.
Groeten van Miena.

Terug
Bovenaan