herken je dit?????

Ik heb als alles goed is vorige week dinsdag mijn eisprong gehad.
Nu had ik afgelopen maandag nacht na het klussen ontzettende pijn in mijn onderbuik en in mijn kruis. het deed zo vreselijk pijn dat ik ervan moest overgeven!!! ik kon geen houding in bed vinden zodat het geen pijn deed.
Na lang draaien ben ik van de pijn in slaap gevallen.

Dit heb ik wel eens vaker, de eerste keer dat ik dit had ben ik naar de ha gegaan. hij heeft toen een inwendig onderzoek gedaan maar kon niets geks voelen of zien. Dus moest ik met een plasje naar het zh. om op soa te testen, dat was het gelukkig niet!!!

Herkent iemand van jullie dit???
Iemand zei mij dat dit misschien de eisprong kan zijn, kan dat kloppen???
Normaal voel ik hem wel maar doet noooooooit zo vreselijk pijn als maandag nacht. de pijn zakt langzaam weg en duurt 2 dagen.

alvast bedankt,
liefs ankie

ik heb namelijk 3 dagen last van me eisprong ik weet het doet zeer,maar je moet er toch door heen het ook een teken dat je een hevige eisprong heb dus er is niks om je zorgen om te maken hoor ik heb dit al jaren dat gevoel sta soms op me kop,ook heb ik het tijdens het lopen dus weet wat je voel,,,groetjes meis amsterdam doeiiiiiiiiii

Ik heb ook altijd flink 'last' van mijn eisprong, maar niet zo erg dat ik er ziek van wordt.

Duurt bij mij meestal 2 dagen en het is gewoon een heel irritant gevoel. Zit ook niet aan 1 kant, maar verspringt een beetje.

Ach, laten we blij zijn dat we het voelen, want dan weet je in ieder geval zeker dat je een ei hebt!

Hallo allemaal,

Wiek an mij helpen. Ik ben nu al een jaar bezigom weer zwanger te raken. Ik heb al 2 gezonde kids dus ik heb helemaal niets te klagen. Maar het duurt nu lang voordat ik zwanger raak.
Ik heb wel steeds heel veel last aan beide kanten in mijn onderbuik en mijn baarmoeder voelt dan helemaal opgeblazen net als je blaas die helemaal volgelopen is. Zo'n gevoel heeft dat en ik sta soms dagen op de kop van de pijn. Moet soms pijnstillers innemen omdat ik zo'n last heb. Is dit normaal? Of moet ik hiermee naar de huisarts? Ik had dit niet bij mijn vorige kids toen ik bezig was om zwanger te raken. Wie kan mij helpen want ik word hier heel erg onzeker van en angstig. De pijn begint wel rond mijn vruchbare periode. Ongeveer op de helft van mijn cyclus.
Graag hoop ik op reacties.

Heel veel liefs Pien en alvast hartelijk dank.

Terug
Bovenaan