Herkenbaar? Kunnen baby’s te snel leren eten?

<p>Onze dochter van 5mnd is in 10 dagen tijd van 1-2 theelepels groente naast haar 4 flessen 180melk probleemloos overgegaan (ook ontlasting) naar onderstaand schema:</p><p>ontbijt: 180ml melk met pap<br />lunch: brood, fruit 50 gr en 120melk<br />tussendoor: 150 melk<br />avond: groente 125gr en 180ml rijstemelk</p><p>Het consultatiebureau raadde aan om de melk tijdens de lunch af te bouwen. Ze lijken het allemaal prima te vinden dus, maar wij vroegen ons af:</p><p>- Kun je een baby te snel leren eten? <br />- Zijn er nadelen? <br />- Hebben meer ouders dit zo meegemaakt? </p>
 
Ik vind het ook erg vroeg, ik denk dat je gevoel goed zit ☺️ Melk is het eerste jaar en zeker het eerste halfjaar de belangrijkste voedingsbron. Ik zou de minimale aanbevolen hoeveelheid melk blijven geven en niet te vroeg afbouwen. 
Fijn dat je dochter zo goed eet!!
 
Kan gewoon had ik ook hij is nu 10 maanden zit om 2 flessen mist niets eet drink goed prima je gevoel volgen
Die van  mij at alles nergens last van prima toch eet nu al met pot mee niets apart koken meer
 
Terug
Bovenaan