Herkenbaar?

A

Anoniem

Guest
<p>Hallo,</p><p> </p><p>Ik heb een vraagje of iemand dit misschien herkend.</p><p>Ik zit nu op dag 22 van mijn cyclus. Maar sinds vandaag zijn mijn borsten erg gevoelig.</p><p>Daarbij zijn ze ook een stuk zwaarder en mijn tepels donkerder en een stuk groter ( Het tepelhof)</p><p>iemand die dit herkend rond deze tijd van je cyclus? Weet wel dat ze wat gevoeliger kunnen zijn rond je eisprong.</p>

Heb ik ook een aantal keer gehad. Aantal dagen voor de menstruatie. Ik kende dit niet van mezelf (altijd hormonen gebruikt) dus dacht steeds dat ik zwanger was maar een dag of 2 voor de mensteuatie was t weg. De laatste x merkte ik dat het wel anders was dan anders en toen bleek ik wel zwanger te zijn..
Het vervelende is is dat veel beginnende zwangerschaps kwaaltjes ook menstruatie gerelateerde kwaaltjes kunnen zijn. Hopelijk is dit een van de goede voortekenen voor jou! Nog even afwachten..

Hoi ja heb ik ook elke cyclus. Zit vandaag ip dag 19 en rond die tijd begint de pijn bij mij altijd. Donker wordende tegels heb ik nog nooit gehad. En dat staat toch wel echt voor een zwangerschapssymtoom toch? 
Hopelijk snel duidelijkheid. Wanneer is je NOD?

Ik krijg (bijna) altijd een week voor nod hele zware en pijnlijke borsten. Vaak moet ik ze vasthouden als ik een trap afloop ;)
Maar laatste paar cyclussen ineens minder zwaar en vooral pijnlijk van binnen uit. Kan dus alle kanten op.. Maar echt donkere verkleuring heb ik zelf nog nooit gehad. 
Zo jammer dat het van alles en tegelijk heel weinig kan betekenen haha. Nog even spannend dus! Wanneer is je nod? 

Terug
Bovenaan