Herkenbaar?!

A

Anoniem

Guest
Hallo lieve dames,

Allereerst wil ik iedereen die ondertussen zwanger is van Harte feliciteren! Ik las  het is  deze maand een goede maand. Ik krijg er weer goede hoop van! Hihihi.

Twee maanden geleden had ik ontzettend veel last toen ik ongesteld moest worden. Dat was balen maar nu is het weer 'normaal'. Alleen heb ik tijdens mijn eisprong en de vruchtbare dagen er omheen meer last.
Ben dan vreselijk moe, last van mijn knie (ipv buikpuinen heb ik altijd last van mijn knie), chagerijnig en geregeld wat steken rond en/of in mijn eierstokken.
Heel lastig want dat wil zeggen dat wanneer ik ongesteld ben (hopenlijk nu niet meer) heb ik dezelfde symptonem.
Jullie kunnen je wel voorstellen dat mijn mannetjes hier totaal niet blij van wordt. En ik eigenlijk ook niet.
Ik hoor hem weinig klagen, zeker rond de vruchtbare periodes niet want dan krijg ik spontaan meer zin in klussen. Maar vervelend blijft het natuurlijk wel.

Zijn er dames die dit herkennen? Of ben ik alleen die twee weken van de cyclus niet te genieten is? Of dat wil zeggen meer moeite heeft met mijn gevoelens. (mooi onder woorden gebracht he, hihihihi)

Liefs Juffy

Hey Juffy.

Ik herken dit maar al te goed.. Ik heb ook altijd erg last van mijn ongesteldheid, vloei heel veel en heb de eerste dagen enorm last van buikpijn... ook tijdens mijn eisprong heb ik veel pijn in mijn buik.. gisteren had ik mun ei en heb de hele dag op bed gelegen omdat ik veel pijn had met lopen en ook misslijk was... Voor ik ongesteld moet worden en de tijd rond de eisprong heb ik ook zo mijn buien.. moeilijk voor mijn vriend idd... Ik heb in mijn vruchtbare dagen ook meer zin en dan is klussen ook totaal geen probleem... Ze noemen dit ook wel pms.. premenstueel syndroom... je kunt daarvoor teunisbloemolie   innemen wat die ongemakken allemaal wat draaglijker kan maken...

wens je veel succes met zwanger worden...
liefs...Bats

He Bats,

Ik geloof dat ik van geluk mag spreken dat ik altijd al teunisbloemolie (samen met visolie)  inneem, want als ik jou moet geloven zou het nog veel erger kunnen! Tjonge wat heftig! Ik hoef er gelukkig niet voor op bed te blijven liggen. Ik dacht  dat ik er al veel lastig  van heb!
Gelukkig deze week nog en dan zijn we er weer een weekje vanaf. Dan komen we in de week van de NOD. Even afwachten of we deze keer bij de gelukkige horen!

Juffy

Hey jah..

Over het algemeen kan ik er best mee leven hoor.. af en toe een pijnstiller is dan voldoende om de dag door te komen.. maar af en toe heb ik een keer dat het totaal niet lekker voelt.. en omdat ik geen voorstander ben  om tijdens zwanger worden  ibuprofen en andere pijnstillers die in die groep vallen te nemen, en paracetamol niet echt werkt moet ik daar dan gewoon aan toe geven en lekker mun nestje opzoeken...

Ik heb het al jaren hoor dus ben er onderhand wel aan 'gewent'   Mijn oma, moeder en zussen hadden het ook zo heftig en zelfs mijn twee dochters hebben de pech dat ze elke maand heel veel en lang vloeien...

liefs... Bats

Hoi Juffy en Batsertje,

Gelukkig heb ik het ook niet zo erg als jij Bats! Dat lijkt me niet echt fijn!

Vroeger ben ik ook aan de pil gegaan omdat mijn menstruatie iets te erg was. En als je net werkt, en dan nog een keer in de maand een dag ziek bent, is dat niet zo goed voor je loopbaan.
(Ook heb ik een keer een ervaring gehad dat ik zomaar opeens heel erg ongi was geworden. Ook op mijn werk. Maar het was zo erg dat mijn hele broek eronder zat, en ik had net natuurlijk niet iets langs aan...! Ik heb toen aan de baas gevraagd of ik naar huis mocht, maar dat mocht niet, want het was te druk! Echt ongelooflijk! Eigenlijk kan ik nog niet geloven dat ik toen ook nog braaf gebleven ben! Maar tussen de middag maar een schone onderbroek en joggingbroek bij het winkelcentrum gekocht.. verschrikkelijk, ik kan me nog steeds herinneren hoe ongelukkig ik me voelde! )
Toen ik net gestopt was met de pil heb ik er een paar keer vreselijk last van gehad, twee keer een dag thuis gebleven. Gelukkig is dit overgegaan, was waarschijnlijk gewoon de ontwenning van de pil.
Sinds gisteren heb ik, volgens mij, last van mijn eisprong. Voel me ook niet zo top, en ben ook misselijk, maar wist niet dat dat er bij kon horen!
Maar ik moet eerlijk zeggen dat op dit moment ik het niet zo erg vind. Ik weet waar ik het voor doe, maar ik zit ook nog maar in ronde 4, dus alles nog goed vol te houden!

Groetjes,
Aimee

Terug
Bovenaan