Herkenbaar???

A

Anoniem

Guest
Heb in januari een miskraam gehad van 9 weken, ik wilde al graag zwanger worden ben in september met de pil gestopt. En na die miskraam wil ik alleen nog maar een ding en dat is zwanger worden. Ik ben er veel te veel mee bezig dat weet ik, temperatuur iedere dag. En kijk op deze site. Mijn man zegt "je moet er niet zo veel mee bezig zijn!".
Ik probeer het wel maar het lukt niet aangezien 5 collega's en een vriendin net zwanger zijn geworden in de periode na mijn miskraam. Ik wil het gewoon erg graag!
Heeft iemand nog tips en is het herkenbaar?
En klopt het dat als je er teveel mee bezig bent het gewoon niet lukt???

Heb geen mk gehad, dus dat is niet herkenbaar, maar dat hakt er volgens mij ook stevig in.
Iedereen zegt wel makkelijk; je bent er teveel mee bezig, maar wat is teveel......
Je bent toch bezig zwanger te worden, dus moet je je nod enz in de gaten houden, temperaturen, je lichaam verandert en soms herken je je lichaam niet eens meer.
In je omgeving worden veel mensen zwanger....en dan mag jij je er niet mee bezig houden.......? Das toch raar dan?
Mijn man zei dat ook altijd, maar die snapt het nu gelukkig wel na maanden.
Dit forum helpt me ook geweldig, fijne meiden hier, je kunt lekker je ei kwijt.
Wens je veel succes en sterkte

oja en of het daar door niet lukt dat je zwanger wordt daar geloof ik niet zo in om eerlijk te zijn. Stress is misschien wat anders, maar je lichaam maakt zoveel hormonen enz aan, niemand weet waarschijnlijk toch precies hoe dat allemaal goed werkt.
Het is je tijd als het je tijd is denk ik soms en soms moet bij sommigen de natuur een handje geholpen worden.

Hoi meiden

Nou ik heb ook net gelezen in het boek Zwanger worden van Mariel Croon dat er echt geen duidelijke bewijzen voor zijn hoor,  dat zowel stress als teveel ermee bezig zijn..het zwanger worden echt bemoelijkt. Dat hoeft gewwoon helemaal niet zo te zijn...en  dat staat er echt in!
Dus dan valt het volgens mij ook wel mee...
Viel ook weer een klein lastje van mijn schouders toen ik dat las..
Succes!

Liefs Linnepinnie

hoi...

ik hoor ook vaak dat als je er teveel meebezig bent dat het dan niet wil lukken...maar ja wat is er veel mee bezig zijn???
je moet wel ja...
en nu ik dit forum heb ontdekt ben ik er naar mijn gevoel nog veeeeel meeeeeer mee bezig,maar dan wel op een leuke manier,je leest hoe anderen er mee omgaan,en je kunt je ei hier kwijt!!!

succes allemaal...

xxxtam80

Terug
Bovenaan