<p>Hoi, </p><p>Velen van jullie zullen misschien zeggen wees blij maar ik maak me toch wat zorgen. </p><p>Mijn zoontje is inmiddels een half jaar. Waar hij de eerste weken nauwelijks sliep en hele dagen wakker was is het nu het tegenover gestelde. </p><p>Hij slaapt overdag best goed het punt is alleen dat hij na een half uur/3 kwartier al weer moe is. Dit is toch geen normale wakkertijd voor deze leeftijd. Soms probeer ik het wat te rekken maar dan word hij echt bloedchagerijnig. Is dit herkenbaar voor iemand? Moet ik me zorgen maken? Op dit moment is hij erg verkouden dat zal wel invloed hebben maar het gaat nu al bij a 2 maanden zo. Ook als hij niet verkouden is oid. </p><p>Ik vind het erg moeilijk, ben aan huis gekluisterd zo want hij slaapt niet in de kinderwagen... </p><p>woensdag moet ik naar het bureau daar zal ik het ook bespreken maar zou graag willen weten of dit herkenbaar is voor iemand en of dit ooooooit goed komt. Wil zo graag eens ergens heen of bij iemand langs zonder een schreeuwend kind die moe is.. ?</p>