herkenbaar?

Hoi meiden,

Hoe gaat het? Wat een weertje he? Nou heb ik dus sinds 2 dagen dat ik zoveel naar de wc moet en aan de dunne ben....komt dat door het weer? En in de ochtend als ik wakker wordt een beurs gevoel onder mijn billen enzo....kennen jullie dit? Vanmidag weer naar de gyn....heb op het lijstje gezet dat ik dacht vandaag te bevallen maar het zal hem wel niet worden......En trouwens misschien een beetje domme vraag hoor maar moet je je slijmprop verliezen of voorweeen hebben?? Ik heb namelijk niks van dit allen....

xxx mama van Tygo

38-1 zwanger!

Hoi
Het is wel herkenbaar dat ik vaak naar de wc moet plassen nog meer als anders en sinds ene paar dagen drink ik ook wel meer als anders maar in de hoop dat ik mijn handen onderbenen en voeten minder dik wordt. doen pijn van vocht vasthouden.
Ben al week op en af ook dat ik mij helemaal niet lekker voel.
echt geen fijn gevoel.
Ben het wel een beetje zat zo. Loop steeds slecht en krijg ook nog is last van mijn rug.
Pffffffff zo een andere zwangerschap als bij Kris. Dus je hebt er dan nog 1 rond lopen en je moet wel dan.

Groetjes Jenny

Ik plas ook heel veel, je hoeft absoluut geen slijmprop te verliezen om te bevallen soms gebeurd dit helemaal niet.... en bij mij gebeurde dit de vorige keer wel maar er kwamen geen weeen dus dit zegt helemaal niets, sorry!!!

Ik het moment verlies is heel veel slijm maar dat al sinds 2 weken.

Het gevoel van een beurse onderkant herken ik wel, volgens mijn verloskundige komt dit omdat alles week begint te worden, af en toe kan ik amper lopen van de pijn, maar tegen mij werd gezegd dat het evengoed nog weken kan gaan duren helaas!!!

Hoi!
Bij mijn vorige zwangerschap hoorde ik dat sommige voor de bevalling last van hun darmen kregen  of aan de dunnen gingen..... het lichaam gaat zich zelf alvast reinigen.  Ik had er op de nacht van de uitgerekende datum ook last van maar het heeft toen nog een week geduurt... dus helaas wil dat ook niks zeggen.
Ook voelde alles beurs aan, heb ik nu ook een beetje last van maar het valt mee. Ik heb alleen veel harde buiken als ik een eindje ga lopen. Zit nu op 37w2d dus het kan nog even duren.

Sterkte meiden.

Hoi!
Ik heb ook al een tijdje last van veel naar de wc gaan en een beetje diarree, maar ook hier verder nog geen actie...
Ik heb ook een beetje beurs gevoel van onderen, maar niet echt voorweeen of slijmprop verlies...
Ik ben nu 39 weken en het wachten ook wel zat, maar er zit niks anders op he?
Sterkte dames! De ergste warmte is even voorbij hoorde ik, dus lijkt mij een prima moment om te bevallen, van het weekend wordt het namelijk weer mooi!
Ik ben benieuwd wie de derde juni baby gaat krijgen!
groetjes, Yvette

Hoi,

Ook hier last van veel naar de wc.
Het is geen diaree, maar moet wel meerdere keren per dag. Wordt er zelfs s'nachts wakker van om te gaan. Het ruikt wel zuur(sorry voor de omschrijving) en  mijn naad  begint wel  pijn te doen :-(
Heb ook veel meer dorst met als gevolg dat ik nu echt elk uur wakker wordt en op de wc zit.
Ik kan me van de 1ste herinneren dat ik tijdens de weeën ook steeds moest poepen en spugen. Ik liep aan alle kanten leeg en dat de vk toen zei,"je lichaam ruimt alle opstakels op  die de uiteindelijke bevalling in de weg kunnen zitten".
Nou daar doe je het dan maar mee, hahahaha
Dat beurse gevoel heb ik ook, komt ook door de druk van je kindje naar beneden.
Nog 2 dagen en dan ben ik eraf, pppfff Kan niet wachten.

Evelien mv Dylan en over 2 dagen moeder van????

Hey dames,

Als ik jullie verhalen lees, wat ben ik dan blij dan ik nergens meer last van heb.
Voor de bevalling had ik ook last van veel plassen, veel last van brandend maagzuur ( vanf het begin van de zwangerschap ) moe, geen conditie meer.
Klinkt misschien raar de laatste 2 maanden heel veel hoesten, kriebelhoest.
En Steyn is geboren, al mijn nare kwaaltje zijn als sneeuw voor de zon verdwenen.
Dus dames hou nog even vol.
Als de kleine er is dan is alles weer voorbij.

Groetjes Friese leeuw en Steyn 11 dagen oud

Hey,

Wat een ellende allemaal... ik hoef helemaal niet zo vaak naar de wc...bij mij zakt het lekker meteen naar mijn voeten...   Schoenen kan ik wel vergeten. Morgen nog ff een paar lekker slippers bij halen want het is hopeloos...

Dat beurse gevoel herken ik wel maar daar loop ik allang mee. Toch vanuit het bekken zeggen ze... Maar goed, je bent ook iets verder dus het kan ook allemaal voorbereiding zijn op.... Houd vol!

Groetjes Yvonne 35 wk

Terug
Bovenaan