herkenbaar?

hey allemaal,

ik ben vanmorgen bij de VK geweest en heb het hartje gehoord! thuis kan ik het ook maar toch en geruststelling dat het 'officieel' is.
de VK heeft gevoeld hoe de baarmoeder gegroeid is en ook dat was goed, nou zit ik alleen met steken in mijn baarmoeder door de aanraking van de VK (ze heeft echt niet hard geduwd). hebben meer mensen zo'n gevoelige baarmoeder, het is de derde dus mijn buik heeft al het een en ander mee gemaakt maar ik maak me toch een beetje zorgen. vanmorgen trok het helemaal door naar mijn rug en mijn linkerbeen.

groetjes

Hoi,

Ja hoor heel herkenbaar!!!!
Ik heb daar ook altijd last van als ik bij de vk ben geweest en helemaal als ik een echo heb gehad. Het voelt dan heel beurs, net of het een blauwe plek wordt of zo. Ook met zere steken. Ik had dat van de eerste ook zo erg en van deze nu ook weer.

Wel ontzettend f ijn dat je eht hartje hebt gehoord en dat alles goed was.

Liefs marielle 15+2 weken

Ja ik heb dat ook hoor! Hoort er dan denk ik toch wat bij.
En ik had aan de verloskundige verteld dat ik heel veel drink, maar heeeeeel weinig plas.
Moest het wat in de gaten houden zei ze.
Zit ik in de auto terug naar huis, moet ik nodig plassen zeg.
En sindsdien is het klaar. Net of heeft ze zo gedrukt dat mijn blaas ook weer wakker werd haha.

Dat weet ik idd ook nog wel van mijn 2e zwangerschap, had toen altijd een dag last van mijn buik dus het niks om je zorgen over te maken, fijn is een ander verhaal natuurlijk, maar zeker wel herkenbaar

Terug
Bovenaan